חדשות היום

אורביט מדווחת על קבלת הזמנה למערכות תקשורת לוויינית ימית בסכום כולל של כ-5.3 מיליון ש”ח

אורביט טכנולוג’יס, ספקית מובילה של פתרונות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למערכות קרקעיות, ימיות, מטוסים וחלל, הודיעה היום על קבלת הזמנה למערכות תקשורת לוויינית ימית בסכום כולל של כ-5.3 מיליון ש”ח.

ההזמנה כוללת אספקת מערכות תקשורת לווייניות ימיות מסוג  4 OceanTRx™(1.15 מטר) לצי אירופאי בהיקף של 5.3 מיליון ש”ח . OceanTRx™4 הינן מערכות הדגל של אורביט בתחום התקשורת הלוויינית הימית. המערכות תומכות בתצורות תדר מרובות,  מתוכננות לתחזוקה פשוטה ושדרוג בספינה עצמה, ביצועי RF גבוהים ותגובה דינמית בכל תנאי ים. המערכות יותקנו על סיפון הספינות ויאפשרו תקשורת רחבת פס בים בתדרים  Ku-band ו- X-band.

איתן ליבנה, מנכ”ל אורביט: “כחלק ממיקוד הפעילות בפרויקטים ללקוחות מובילים, אנו שמחים על קבלת הזמנות נוספות ל- 4 OceanTRx™- מערכת הדגל של אורביט בתחום התקשורת הלווינית הימית, אשר יצרה סטנדרט חדש של ביצועים בשוק פתרונות התקשורת הלוויינית הימית העולמי –ליישומים ביטחוניים ואזרחיים כאחד. אנו גאים על כך שהמערכות הימיות שלנו משמשות את ציי אירופה, המביעים אמון ברכישה של ה-4 OceanTRx™תוך השגת עליונות תחרותית משמעותית בכל היבט של ביצוע.

בתמונה: איתן ליבנה, מנכ”ל אורביט

תגובות סגורות