לנובו משיקה ב-MWC ניידים רב-מצביים חדשים ומכשירים והתקנים חכמים ומקושרים

לנובו הכריזה היום על אקו-סיסטם חדש המורכב ממכשירים ושירותים אשר תומכים בעידן החדש של הניידות, ומציעים למשתמשים המעודכנים פתרונות המשלבים קישוריות, חומרה ועיצוב שמציב את המשתמש במרכז.

לנובו, מציגה ב-Mobile World Congress 2017 פורטפוליו מכשירים חדש שנמתח לאורך כל גדלי המכשירים ואשר נועד לספק למשתמש את אפשרות הבחירה המוחלטת: ה-Miix 320 הניתק אשר מציע מחיר נגיש וקישוריות בתנועה, שני מחשבים ניידים הפיכים המהווים תחנות כוח ניידות בדמות Yoga 720 ו- Yoga 520, ארבעה טאבלטים ממשפחת Tab 4 המגוונת אשר מציעה משהו לכל אחד מבני המשפחה, וה-Moto G5 וה-Moto G5 Plus – טלפונים חכמים אשר מציעים תכונות פרימיום ומחיר נגיש. כל המכשירים מעניקים למשתמשים ניידות אמיתית, לרבות חיבור LTE* לקישוריות בכל מקום.

בנוסף, מכריזה לנובו על שיפור ב-Lenovo Connect עם תמיכה ב-e-SIMs ניתנים תכנות אשר במכשירים מבוססי Windows LTE מסוימים יאפשרו ללקוחות לנצל את חוזה הטלקום המקומי שלהם ואת המחירים האלחוטיים המקומיים הטובים ביותר בזמן שהם נמצאים בתנועה, וכל זאת מבלי להחליף את הסים שלהם.

סדרת הטאבלטים Lenovo Tab 4 – לכל המשפחה
משפחת הטאבלטים Lenovo Tab 4 עוצבה על בסיס טאבלטי המיינסטרים של לנובו והיא כוללת ארבעה דגמים מעוצבים, מרשימים ורבי עוצמה אשר יתאימו לשימושם של כל בני המשפחה. Lenovo Tab 4 8 ו-Lenovo Tab 4 10 הם דגמים אשר תוכננו כדי לספק חוויית מולטימדיה מתקדמת והם כוללים רמקולים כפולים ותמיכה ב-Dolby Atmos. משפחת Lenovo Tab 4 מציגה גם קו מכשירי פרימיום חדש עבור חובבי מדיה: Lenovo Tab 4 8 Plus ו-Lenovo Tab 4 10 Plus עם עיצוב זכוכית כפולה מרשים ותצוגת FHD, מעבדים רבי עוצמה ועד 12 שעות סוללה.

לקחנו את תפיסת הטאבלט עוד צעד אחד קדימה עם חבילות אשר מאפשרות להפוך את סדרת הטאבלטים Lenovo Tab 4 למכשירים המיועדים לשימוש בידי ילדים או לצרכי פרודוקטיביות משופרת. ‘חבילת הילדים’ מגיעה עם רפידה מונעת זעזועים, מסנן אור כחול, צמד מדבקות 3M צבעוניות עמידות לשריטות ומחשבון Lenovo Kid אשר מציע תכנים מותאמים ומעודכנים לילדים, דפדפן עם אתרי אינטרנט הבטוחים לשימוש לילדים וכן כלי ניטור העומדים לרשות ההורים.

בנוסף, יכולים הטאבלטים להפוך לתחנות עבודה מבוססות אנדרואיד מסוג 2-ב-1 עם תוספת אפשרית של ‘חבילת הפרודוקטיביות’ אשר כוללת מקלדת בלוטות’ המשלימה את ממשק הפרודוקטיביות של Lenovo Tab 4. ממשק זה כולל פס משימות אשר מסייע לעבור במהירות בין אפליקציות, תמיכה בעבודה בריבוי חלונות, תמיכה בקיצורי מקלדת שכיחים, ומיקסום פעולות המבוצעות באמצעות מקלדת ועכבר.

Miix 320 עם המסך הנתיק מציע אפשרות לקישוריות LTE
Lenovo Miix 320 Windows detachable
ה-Miix 320 משלב את הפרודוקטיביות של Windows 10 עם מקלדת מלאה במחשב ניתק, קל משקל ונגיש מבחינת מחיר. תוכלו להשתמש בו כמחשב נייד עם תצוגת ה-10.1 אינץ’ ברזולוציה של עד FHD לצורכי עבודה, או לנתק את המסך ולהשתמש בו בתנועה כטאבלט במשקל של 550 גרם בלבד. עם עד 10 שעות סוללה תוכלו לצפות בסדרות טלוויזיה שלמות ללא צורך בטעינה, ועם אפשרות לחיבור LTE, תוכלו להתחבר לרשת כמעט מכל מקום. דור ריבוי המשימות ימצא את האיזון בין גודל ומשקל שימושי במיוחד עם מסך ניתק לצורך צפייה בוידאו, ומצד שני יעריך את עמדת העגינה עם המקלדת היציבה ועם הביצועים ברמת PC לצורך יצירת תוכן.

להישאר מחוברים מכל מקום עם Lenovo Connect e-SIM
Lenovo Connect e-SIM מקל על ההתחברות לאינטרנט בכל מקום בעולם באופן שלא ידרוש מכם יותר להחליף כרטיסי SIM. Lenovo Connect הוא שירות אשר מעניק למשתמשים התחברות רציפה וחלקה ומחירי התחברות אלחוטיים מקומיים אפילו כשהם נמצאים בחוץ לארץ, וזאת תוך ניצול חוזה הטלקום המקומי לצורך העברת נתונים. המשתמשים יוכלו גם לשתף את אותה התוכנית בין מכשירים המחוברים ל-Lenovo Connect.

הניידים ההפיכים מדגמי Yoga מאזנים בין עיצוב, ביצועים וניידות
עבור משתמשים אשר מרבים לעבור בין יישומים שונים ובין עבוMultimode Lenovo Yoga 720 (15-inch)דה ומשחק והמחפשים ניידים רבי עוצמה אשר מספקים פרודוקטיביות מלאה של PC במכונה קלה ודקה – בנינו את Yoga 720 ו-Yoga 520 הזמינים עם מסכים בגדלי 13, 14 ו-15 אינץ’. ה-Yoga 720 עם מסך ה-15 אינץ’ הוא ההפיך החזק ביותר מסוגו והוא מגיע עם מעבד ברמה של עד Core i7 מהדור השביעי האחרון של מעבדי  אינטל, עם כרטיס גרפי עצמאי GeForce GTX 1050 של NVIDIA, קישוריות מהירה במיוחד בדמות Thunderbolt 3 ועד תשע שעות עבודה. עבור אלו אשר מחפשים מכשיר דקיק במיוחד, עיצבנו את ה-Yoga 720 – מכשיר דק מקודמו ב-17% ובעובי של 14.3 מ”מ בלבד. שני הניידים החדשים מעניקים למשתמשים את החופש, הגמישות ומגוון מצבי העבודה שמציעים דגמי ה-Yoga בדרך שמאפיינת בצורה הטובה ביותר את סגנון החיים שלהם.

Moto G5 ו-Moto G5 Plus: עיצוב כובש, ביצועים חסרי מגבלות
הדגמים החדשים במשפחת ה-Moto G מציגים שילוב של עוצמה ועיצוב. שני המכשירים מציעים עיצוב מתכתי מדויק לצד מעבדי שמונה ליבות רבי עוצמה אשר מאפשרים ביצועים יוצאי דופן. סוללות עוצמתיות יאפשרו שימוש על פני יום שלם ללא צורך בטעינה. קוראי טביעת אצבע יעזרו לאבטח את נתוני המשתמש ויכולות צילום מתקדמות יאפשרו לצלם תמונות עם מיקוד מהיר יותר.

תגובות סגורות