קיידנס משיקה את סימולטור המחשוב המקבילי Xcelium™, המבוסס על טכנולוגיית Rocketick הישראלית

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), השיקה את הדור השלישי של הסימולטור לאימות פונקציונלי והראשון בתעשייה שתומך במיחשוב מקבילי. הסימולטור מבוסס על טכנולוגיית מחשוב מקבילי חדשנית מרובת ליבות של Rocketick הישראלית, אשר נרכשה לפני כשנה על ידי קיידנס. סימולטור Xcelium מאפשר ליהנות משיפור של עד פי שניים בביצועי ליבה אחת ושיפור של יותר מפי חמישה בביצוע מרובה ליבות, בהשוואה לסימולטורים מהדורות הקודמים. הסימולטור כבר נמצא בשימוש בפרויקטים בתחומי הרכב, האינטרנט של הדברים, הצריכה, השרתים, הגרפיקה והמובייל.

Xcelium מציע את מגוון יתרונות המאפשרים להאיץ פיתוח מערכות, בהם:

  • Xcelium_Graphic 1סימולציה מרובת ליבות משפרת את זמן ההרצה ובמקביל מקצרת את לוחות הזמנים של הפרויקט: Xcelium מבוסס על טכנולוגיה של סימולציה מקבילית שנרכשה מבית Rocketick והוא הסימולטור היחיד בתעשייה המאיץ את זמן ההרצה ובכך נחסכים שבועות עד חודשים מלוחות הזמנים של כל פרויקט. הסימולטור מאיץ את מהירות הסימולציה של RTL פי שלושה,Gate-Level  פי חמישה ו-DFT פי עשרה.
  • תמיכה נרחבת: הסימולטור תומך בסגנונות תכנון מודרניים ובתקני IEEE, מה שמאפשר למתכננים לממש את השיפורים בביצועים ללא צורך בקידוד מחדש.
  • קלות שימוש: האלבורציה והקומפילציה של הסימולטור ממפים את קוד מערך בדיקות האימות והתכנון למנועים המתאימים ביותר ובוחרת באופן אוטומטי את המספר המיטבי של הליבות להשגת ביצועים מהירים.
  • טכנולוגיות חדשות: על מנת לשפר את יעילות המהנדסים, תכונות חדשות של הסימולטור כמו שיפור בסגירת הכיסוי הפונקציונלי וקומפילציה המתבצעת על מספר ליבות משפרות את זמן האימות הפונקציונלי של SoC.

תגובות סגורות