רדקום מודיעה על מינוי סמנכ”ל טכנולוגיות ראשי ומנהל מוצר

חברת רדקום (נאסד”ק: RDCM), הודיעה היום על מינויו של רמי עמית, מבכירי תעשיית הטלקום לתפקיד סמנכ”ל הטכנולוגיות הראשי (CTO) ומנהל המוצר בכדי לקדם את היותה של רדקום הראשונה בשוק אבטחת השירות בפתרונות NFV. רמי ייקח חלק משמעותי בעיצוב האסטרטגיה הטכנולוגית של רדקום ובחזון החברה בעוד היא פועלת להבטיח לספקיות שירותי תקשורת פתרון בעלות משתלמת, הניתן להרחבה, ומבוסס תוכנה כדי להבטיח חווית משתמש.

“אני נרגש לצרף את רמי לרדקום. לרמי יש תמהיל ייחודי של ידע אודות שוק התקשורת לצד מנהיגות טכנולוגית הנפרסת לרוחבה של כל תעשיית התקשורת והטלפוניה עד לוירטואליזציית הרשת,” אמר ירון רבקאי, מנכ”ל רדקום. “עם מיומנות מוכחת בהובלת מוצר ופיתוח טכנולוגי עבור פריסות CSP בקנה מידה גדול עבור לקוחות top-tier, אני בטוח כי המנהיגות הטכנולוגית של רמי תשפר את הפתרון שלנו, ה-MaveriQ, בעוד אנו מצפים להמשיך ולהגדיל את היתרון התחרותי שלנו ולהשיא ערך נוסף ללקוחותינו.”

לפני הצטרפותו לרדקום כיהן רמי כמנהל הנדסה ב-Cisco NFV BU, והיה אחראי על פתרונות הפס הרחב של Cisco אשר נמצאים בשימוש של ספקיות שירותי תקשורת top-tier רבות. בתקופת כהונתו ב- Ciscoהוביל רמי מספר מוצרים חדשים מראשיתם ועד לפריסתם ברחבי העולם. כמו כן, היה רמי משמעותי במעבר החברה לוירטואליזציה ואספקת יישומים בשוק הפס הרחב. לפני Cisco, כיהן רמי במספר משרות ;CTO הוא היה ה-CTO של Jungo, ספקית תוכנה מובילה לספקיות שירות בפס רחב, היה ממייסדי פתרונות Surf & Call, אשר נרכשה מאוחר יותר על-ידי CosmoCom, והיה העובד הראשון בחברה החלוצה בתעשיית ה-VOIP, VocalTec, בה הוא נחשב לאחד מהממציאים הראשונים של ה-VOIP אשר הוביל טכנולוגיות ומוצרי VOIP, כממציא ה- VoIP gatewayהראשון בתעשייה, וכבעל הישגים טכנולוגיים נוספים רבים.

“אני נרגש ונפעם להצטרף לרדקום,” אמר רמי. “תעשיית התקשורת כולה נמצאת בתקופה של מעבר מהיר לפתרונות מבוססי תוכנה ואני מאמין כי לרדקום יש פתרון ייחודי וחדשני אשר משנה את שוק הבטחת השירות המסורתי ונותן יתרונות אמיתיים לספקיות שירותי תקשורת בעוד הן מתחילות לעבור ל-NFV. אני מצפה לעבוד עם צוות החברה במטרה לקדם את הפיתרון שלנו בעוד אנו מתכוונים לשמר את יתרוננו התחרותי.”

לרמי תואר בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל-אביב.

בתמונה: רמי עמית

(קרדיט: יח”צ)

 

תגובות סגורות