SAP ו- NESS מהדקות את שיתוף הפעולה

שתי השותפות הוותיקות – חברות SAP ישראל ו-NESS, השיקו חבילה מקיפה של ERP בענן, קלה ונוחה ליישום ותפעול על גבי פלטפורמת SAP S/4HANA. הלקוחות יקבלו בחבילת ה-S4/HANA בענן של NESS את פתרון ה- ERP, כמו גם את מרכיבי הרישוי, היישום, התחזוקה, אירוח בענן ושירותי התמיכה על ידי מומחי חטיבת הSAP- ב-NESS וכל זאת בתשלום חודשי קבוע וידוע מראש עם אפשרות מימון של הפרוייקט.

SAP S/4HANA היא פלטפורמה עסקית דיגיטלית הנחשבת לדור הבא של חבילות היישומים העסקיים לניהול ארגוני (ERP). SAP S/4HANA פועלת על פלטפורמת SAP HANA, המבוססת על טכנולוגית In-Memory עתירת הביצועים. פתרון SAP S/4HANA  מחבר בין אנשים, מכשירים, תהליכים עסקיים ורשתות עסקיות בזמן אמת, עובדה המסייעת לארגון לרתום לתועלתו את הפוטנציאל של כלכלת הרשת ולספק ללקוחותיו חוויה חדשה וערך גבוה יותר. העבודה בסביבת SAP S/4HANA  מאפשרת מחקר ואנליטיקות של נתונים לצרכי ייעול פנימי ושיפור השיווק ללקוחות. בנוסף, היא מאפשרת מעבר מה-ERP  המסורתי לעולמות ה-CRM  הענן והתוכנה כשירות (SaaS).

רמי מנחם, ראש תחום SME  ו-OEM ב- SAP ישראל:  “אני שמח על שיתוף הפעולה הייחודי עם Ness, להצעת הפתרון S4/HANA בענן של NESS. פתרון ה- ERP SAP S/4HANA הינו פתרון ה- ERP הטוב ביותר בעולם, בעל יכולות מתקדמות וחדשניות. הוא מאפשרת לארגון לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית, בעולמות הלקוח, הספקים וההון האנושי בתוך הארגון. הוא מאפשר חיבוריות מובנת לחיישנים או רכיבים אחרים שהוטמעה בהם יכולת האינטרנט של הדברים (IOT), ובכך לייעל את תהליך הייצור, כמו גם לשפר את התחזוקה והשירות.

מבחינת הלקוחות אין צורך בהשקעה ראשונית והתעסקות בניהול ותחזוקת המערכת עם צוות ייעודי לכך. הם זוכים לניהול של מערך המחשוב שלהם, זמינות שירות גבוהה, גמישות תפעולית ומחיר חודשי קבוע”.

  רפי הופמן, מנהל חטיבת ה-SAP ב-NESS: NESS” , האינטגרטור המוביל לעולמות ה- ERP  בישראל ו-SAP , יצרנית מערכת ה- ERP  הנפוצה בעולם, משתפות פעולה מזה שנים רבות וגאות להציע פתרון שלם וגמיש לארגונים בגודל בינוני ומעלה. אני בטוח שהפתרון החדש לעולמות הS/4 HANA  SAP יעניק פתרון עסקי חדשני ויעיל  לארגונים רבים אשר הטמיעו בעבר מערכות ERP שונות שאינן מעניקות מענה עסקי הולם לתהליכים העסקיים המהירים הנדרשים כיום. היכולת של NESS  להטמיע מערכות מסוג זה אצל לקוחות ממגזרים שונים הוכיחה עצמה כבר בעבר בקרב מאות ארגונים בזכות ההבנה העמוקה בתהליכי הליבה ובדרישות הלקוחות לקיצור טווחי זמן ,התייעלות וחסכון”.

בתמונה: רמי מנחם, ראש תחום SME  ו-OEM ב- SAP ישראל

תגובות סגורות