חדשות היום

אורביט תציג מערכות עקיבה מתקדמות בפעולה בתערוכת Satellite 2017 בוושינגטון די.סי

אורביט טכנולוג’יס (ת”א: ארביט), ספקית מובילה של פתרונות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למערכות קרקעיות, ימיות, מטוסים וחלל, הודיעה היום כי תציג את מערכת התקשורת הלוויינית המוטסת שלה ה- AirTRx™ואת המערכת לשימוש ימי ה- OceanTRx™ בפעולה בתערוכת Satellite 2017, שתתקיים בוושינגטון די.סי, ביתן 2507, ב-7-9 במרץ. כמו כן, מתכוונת החברה לחשוף באירוע את הפתרון שלה לתקשורת לוויינית ביבשה, ה-TerraTRx™, ללווייני NGSO.

OceanTRx – פתרון לציים ימיים

אורביט קיבלה באחרונה עבור מערכות אלו הזמנות בסכום כולל של 3.5 מיליון דולר משלושה ציים אירופיים. אחת העסקאות הינה בשיתוף פעולה עם אינטגרטור בינלאומי במסגרת הרחבות של צי ימי.

ב- Satellite 2017יוצגו מערכות ה-OceanTRx4. עם תמיכה מלאה בקונפיגורציה של מספר תדרים על גבי פלטפורמה אחת, משתמשי OceanTRx ייהנו מיכולות גמישות וסקילביליות גבוהות יותר.

Gaia – מערכות קרקעיות ליישומים של תצפיות מהחלל (EO)

החברה השלימה לאחרונה עסקאות בהיקף של למעלה מ-2.5 מיליון דולר עבור מערכות Gaia 100, מערכות עקיבה ובקרה מלאות ובזמן אמת מלווייני LEO או MEO. ההזמנות התקבלו ממוסד אקדמי מוביל, שתי ספקיות שירותי הדמיה בעלות שם עולמי ומוביל עולמי של שירותי חיפוש והצלה.

AirTRx – הפלטפורמה לתקשורת לוויינית מוטסת הנמכרת ביותר בעולם 

במהלך האירוע יוצג ה-AirTRx60. המוצרים הקודמים בסדרה: AirTRx46, AirTRx34 ו- AirTRx25, הפכו לשם נרדף לתקשורת לוויינית אווירית הודות לביצועים הגבוהים והניסיון האווירי שלהם. הטרמינלים מותקנים אצל מספר לקוחות ברחבי העולם.

“אנו מציגים השנה בתערוכת Satellite 2017 מתוך הרגשת ביטחון לאור קבלת גל הזמנות לאחרונה ותוך הצגת רשימה ארוכה של חידושים”, הרחיב גידי טלמור, סמנכ”ל שיווק ומכירות בכיר באורביט. “אנו מצפים להיפגש באירוע עם חברינו לתעשייה ולעודד אותם לפנות אלינו ולדון בפתרונות העקיבה המדויקים והמתקדמים שלנו”.

בתמונה: מנכ”ל החברה, איתן ליבנה (קרדיט: יח”צ).

 

תגובות סגורות