דאסו סיסטמס מחזקת את הסימולציה ב- SOLIDWORKS עם פתרון של SIMULIA

משתמשי Simulation Engineer ייהנו ב”קליק אחד” מ- Solver עוצמתי, טווח רחב של מודלים של חומרים, והגדרת מגע אוטומטית וחזקה, יחד עם כלי meshing מתקדמים

 דאסו סיסטמס הכריזה במסגרת כנס SOLIDWORKS World שנערך בלוס אנג’לס, על השקת Simulation Engineer, פתרון חדש לאנליזה מבנית אשר יתווסף ליכולות האנליזה הקיימות ב- SOLIDWOKRS. הפתרון מתבסס על יכולות הסימולציה העוצמתיות של   SIMULIA, מותג ייעודי לעולם הסימולציה והאנליזה של דאסו סיסטמס, תוך שמירה על קלות השימוש עבור מעצבי המוצרים.

כאשר נשאל מדוע יש צורך בפתרון חדש לאנליזה מבנית, כאשר כבר קיים פתרון טוב מאוד בחבילת SOLDIWORKS Simulation, אמר סטפן אנדרסבי, מנהל מוצר ב- SOLIDWORKS: “צופה מהצד יכול לחשוב כי כל הסימולציות המבניות הן דומות: מדל את הרכיבים שלך, ישם את החומרים והוסף עומסים מסוימים, ואתה מוכן לצאת לדרך. לרוע המזל, זה לא תמיד המצב. כמו בכל הדברים, המורכבות גוברת כאשר יש לשקול יותר תנאים והתנהגויות”.

כדי להמחיש את רמות המורכבות השונות הקיימות באנליזה מבנית, אנדרסבי מציג גרף מופשט של המשימות  הבסיסיות הבאות:

דאסו

“בדומה לכך שלא כל הרכבים זהים, כך גם לא כל ה- solvers לאנליזה מבנית הם דומים, והפתרון האופטימלי לפתרון בעיות במורכבות נמוכה אינו זהה לזה של בעיות במורכבות גבוהה. על אף שבשני המקרים מדובר ב- Solver לאנליזה מבנית. כתוצאה מכך, אנו צריכים להציע טווח של פתרונות המספקים את החוויה הטובה ביותר לרוחב טווח של בעיות”.

“זה המקום בו ה- Simulation Engineer ייכנס לתמונה. הוא תוכנן כדי לפתור בעיות מבניות מורכבות, אבל האם הוא יכול לפתור תרחישים פשוטים יחסית? כן. עם זאת, זה יהיה כמו להשתמש בפטיש 5 קילו כדי לפצח אגוז. פתרון ה- Simulation Engineer החדש מרחיב את טווח הכיסוי של SOLIDWORKS Simulation באמצעות אספקת ה- Solver המוביל בעולם Abaqus על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס.

ב- SOLIDWORKS מדגישים כי המותג השקיע רבות ב- 15 השנים האחרונות בהפיכת האנליזה המבנית לנגישה עבור מעצבים, באמצעות שיפורים ב- UI ובתהליכי העבודה. אלה מאפשרים לכל מעצב להגדיר, להריץ ולהבין את התוצאות, ישירות מתוך תהליכי ה- CAD. מטרה זו לא משתנה עם הוספת ה- Simulation Engineer. לדוגמא, אל הפתרון העוצמתי החדש, הפועל על פלטפורמת 3DXPERIENCE, משתמשים יכולים לגשת בקלות  ב”קליק אחד” מתוך סביבת הסימולציה המוכרת של SOLIDWORKS. “קליק אחד” זה יעביר את הגיאומטריה, החומרים, ותנאי סף מגוונים אל הפתרון  החדש. בנוסף ליכולות ה- Solver החדש, משתמשי Simulation Engineer ייהנו מטווח רחב של מודלים של חומרים והגדרת מגע אוטומטית וחזקה, יחד עם כלי meshing מתקדמים. יחדיו, כל הטכנולוגיות מ- SIMULIA מהווים מוצר שיספק פתרונות עם דיוק גבוה עבור בעיות הסימולציה המבנית התובעניות ביותר.

תגובות סגורות