חדשות היום

גילת מודיעה על זמינות פתרון לתקשורת לוויינית בתנועה עבור יישומים באוויר, בים וביבשה

גילת רשתות לוויין, מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים הודיעה היום על הזמינות של הטכנולוגיה הניידת המהפכנית שלה לפלטפורמת SkyEdge II-c מרובת היישומים. החבילה המקיפה של תכונות הניידות תומכת ביעילות וזמינות ספקטרלית חסרת תקדים תוך העברת נתונים במהירות של עד 400Mbps.

הפלטפורמה מרובת היישומים של גילת, הפועלת באמצעות ארכיטקטורת ה-X, שודרגה ונועדה כעת לעמוד בכל הדרישות המאתגרות שמציב שוק התקשורת הלוויינית הניידת. מערכת התקשורת הלוויינית  SkyEdge II-c, אשר כבר מותקנת ופועלת בהצלחה בעולם, זמינה כעת עם טכנולוגיות ניידות חדשות ובכלל זה קצב העברת נתונים חסר תקדים, יעילות רוחב פס משמעותית, זמינות שירות הגבוהה ביותר ויתרונות תפעוליים משמעותיים.

משפחת הטרמינלים הלווייניים של גילת מסוג Taurus ו-Capricorn מאפשרים קצב העברת נתונים חסר תקדים של עד ל-400Mbps והעברת שידור במהירויות גבוהות ביותר תוך פיצוי זמני דופלר. הטרמינלים הלוויינים של מערכת ה-SkyEdge II-c מונעים בעזרת מעבד ARM מרובה ליבות ומאפשרים חוויית משתמש משופרת בתקשורת לווינית.

פלטפורמת ה- SkyEdge II-c שודרגה בעזרת הדור החדש ביותר של תקן ה-DVB-S2X רחב הסרט לערוץ יוצא. גילת השיקה תצורת גל ייחודית בקידוד LDPC אדפטיבי בזמן-אמת, המאפשר חסכון משמעותי בעלויות רוחב פס לווייני תוך אספקת זמינות שירות גבוהה ביותר. ההטמעה החדשנית של גילת מספקת ביצועים יוצאי דופן של שידור בספקטרום רחב, המאפשרים זמינות גבוהה של שירות בתנועה, גם בתנאים הקשים ביותר. הפלטפורמה מאפשרת יעילות מקטע חלל מרבית באמצעות קישוריות דינמית בערוץ השידור החוזר. פעילות זו מושגת באמצעות שינויים לקצב האות הנושא, לאפנון ולקידוד, לכל טרמינל לווייני בנפרד, על בסיס ערוצי זמן.

יתרונות תפעוליים מושגים באמצעות מערכת הניהול המובילה של גילת, TotalNMS, הכוללת מערכת מקיפה של כלי מיפוי המאפשרים שירותים בתנועה לאזור שירות גאוגרפי הניתן להגדרה, בעזרת מיתוג אלומה אוטומטי. ניהול רוחב פס גלובלי נתמך על ידי המערכת החדשנית של גילת לאיכות שירות מבוססת ענן, המאפשרת לספקי שירות להגדיר ולנהל רוחב פס על גבי מספר רב של תחנות קרקעיות, לוויינים ואלומות, ממערכת ניהול מרכזית אחת.

“פתרונות הניידות של פלטפורמת ה- SkyEdge II-c המובילה של גילת תוכננו לתת מענה לדרישות החדשות של האינטרנט המהיר למטוסים (IFC) ושל יישומי הניידות בים וביבשה, המתאפשרים כעת עם לווייני קיבולת גבוהה בקנה מידה עולמי רחב”, אמר חגי כץ, מנהל פעילות VSAT בגילת. “בעזרת פיתוח חדשני זה, גילת מאתגרת את פתרונות השוק הקיימים, עם פלטפורמת הניידות המתקדמת ביותר אשר עבורה אנו כבר רואים אימוץ נרחב על ידי השוק”.

 

בתמונה: מנכ”ל החברה, יונה עובדיה (קרדיט: יח”צ).

תגובות סגורות