מרכז הידרו לייף בשער הנגב התקין מערכת בקרת כניסה ביומטרית בתנועה IMID של FST הישראלית

מרכז הספורט והטיפול ההידרותרפי הידרו לייף, בשער הנגב, התקין מערכת זיהוי ביומטרי בתנועה  ((IMID, שפותחה בחברה FST הישראלית, המפשטת את תהליכי הכניסה למקום וחוסכת את הצורך בשבבי זיהוי או בכרטיסי מנוי. הידרו לייף הנו מרכז ייחודי, המציע טיפולים רפואיים במים וביבשה יחד עם פעילויות ספורט ופנאי כקאנטרי-קלאב לכל דבר.

לדברי ורד ליבשטיין, מנכ”לית מרכז הידרו לייף, “לנוכח המספר הגדול במיוחד של אנשים הנכנסים מדי יום למרכז, לרבות כאלה שאינם מנויים המגיעים על מנת לסייע למנויים בעלי מוגבלויות, כמו גם הורים המביאים את ילדיהם או אוספים אותם, חיפשנו פתרון בעל רמה גבוהה של אבטחה – ועדיין כזה שיהיה נוח לשימוש, לצורך ניהול תהליכי הכניסה וזיהוי המנוים. מערכת IMID של FST, המאפשרת למנויים ולמבקרים קבועים, להיכנס ללא צורך להציג תעודה או לשאת עימם שבב זיהוי ייעודי, פועלת באופן אמין במיוחד, ומתאימה להפליא לשימוש המועדון”.

טכנולוגיית הזיהוי הביומטרי של מנויים תוך כדי הליכה ותנועה רגילה – IMID, אותה פיתחה FST הישראלית ועליה רשמה שורת פטנטים, הותקנה בכניסה למרכז ושולבה בקרוסלות הכניסה הקיימות. המערכת הציעה גם שילוב מהיר וקל ליישום עם מערכת ניהול החברים של המרכז, הפועלת בסביבת ענן. משתמשים רשומים מזוהים ומקבלים אישור כניסה בתהליך כמעט מיידי: הזיהוי ורישום הכניסה נמשכים פחות משתי שניות, מהרגע בו צועד מנוי מורשה דרך קרוסלת הכניסה. תהליך הרשמה של מנויים חדשים נמשך פחות מדקה לכל מנוי חדש, ומאפשר למרכז לעדכן בקלות את בסיס המשתמשים בשירותיו, הנתון לשינויים תכופים.

אריה מלמד יקל, מנהל השיווק הראשי של FST, אומר כי “מרכז הידרו לייף הוא דוגמא מצויינת לאופן השימוש במערכות בקרת כניסה וזיהוי ביומטרי תוך כדי תנועה IMID Access. אנו בטוחים כי מרכזי ספורט ובריאות נוספים יאמצו את המערכת הזאת, המציעה קלות שימוש מבלי לחייב מגע כל שהוא או נשיאת אמצעי זיהוי אישי החשוף לאבדן או לגניבה – לא רק על מנת לנהל את זיהוי החברים והעובדים הנכנסים למקום, אלא גם על מנת לשחרר את צוות העובדים למשימות אחרות של מתן שירות למבקרים במרכז”.

מערכת IMID Access של FST הותקנה עד היום במגוון רחב של ארגונים ואתרים, לרבות בנייני מגורים, בנייני משרדים מאובטחים ומוסדות חינוך, כמו גם במרכזי בריאות ופנאי.

מרכז הספורט הידרו לייף מעסיק מספר גדול של אנשי מקצוע המתמקדים בתחומי הספורט, הכושר הגופני, סגנון חיים, ספורט שיקומי ופעילויות פנאי. המרכז השוכן במתחם הקריה האקדמית ספיר נוסד בשנת 2000, ומנוהל ע”י עמותה ציבורית ללא כוונת רווח, במסגרת חזון החותר להשפיע ולחזק את הסובלנות לאחר ולשונה תוך מתן פעילות שיקומית מקצועית המשתפת ומשלבת את אוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים בתוך כלל האוכלוסייה, במתקן איכותי.

 

תגובות סגורות