נעם ענבר מונתה למנהלת תוכנית הסטארטאפים של אורקל בישראל

נעם ענבר מונתה למנהלת תוכנית הסטארטאפים Head of Startup Ecosystem של ענקית הטכנולוגיה Oracle בישראל. במסגרת תפקידה, תהיה אחראית לזיהוי סטארטאפים ישראלים מבטיחים שיוכלו להצטרף לתוכנית, ותנהל את התוכנית שנועדה ללוות ולתמוך בחברות הנבחרות בדרך להצלחה בשוק הגלובלי.

נעם מביאה איתה נסיון עשיר בעולם הסטארטאפים והאונליין. בין תפקידיה הקודמים:  מנהלת פיתוח עסקי ושיווק בחברת PayPal, סגנית נשיא לפיתוח עסקי בסטארטאפ Zooz, הפעיל בתחום התשלומים אונליין. עד לאחרונה כיהנה כסגנית נשיא לפיתוח עסקי ואסטרטגיה בסטארטאפ Forter שפיתח תוכנה למניעת הונאות בסחר אלקטרוני. כמו כן, עבדה בחברת פרטנר כמנהלת שיווק, בדגש על הובלת מיזמים חדשים.

נעם היא יועצת אסטרטגית מבוקשת לסטארטאפים צעירים, שופטת בתחרויות סטארטאפים, ודוברת בכנסים בינלאומיים.

היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי ותואר ראשון מאוניברסיטת ת”א.

לדברי נעם ענבר: “בחודשים הקרובים נתמקד בבחירת 5 סטארטאפים ישראלים ראשונים (מתוך מאות), להם תינתן ההזדמנות להתחבר עם בסיס הלקוחות הגלובלי של אורקל ועם צוות פיתוח המוצרים שלה במטרה להאיץ את צמיחתם בשוק המטרה.”

תוכנית הסטארטאפים של אורקל בישראל היא חלק מתוכנית גלובלית של ענקית הטכנולוגיה, שמטרתה לקדם ולתמוך בחדשנות מקומית מבוססת ענן. התוכנית מנוהלת על ידי צוות המחקר והפיתוח של אורקל, ומספקת לסטרטאפים בין היתר: מנטורינג ברמה עולמית, גישה חופשית לכל שירותי הענן של אורקל, ובעיקר – גישה למאגר הלקוחות הגלובלי העצום של אורקל, כולל שותפים ומשקיעים.

תגובות סגורות