PTC ממשיכה את תמיכתה בטכניון ומשקיעה במרכז לחינוך לרובוטיקה ולטכנולוגיה דיגיטלית

PTC  האמריקאית הודיעה הבוקר על המשך תמיכתה בטכניון, המכון הטכנולוגי לישראל – המרכז לחינוך לרובוטיקה וטכנולוגיה דיגיטלית בפקולטה לחינוך מדע וטכנולוגיה, לשלוש שנים נוספות. עם התחייבות זו, PTC מאריכה את הההסכם שנחתם לפני שלוש שנים. ההסכם כולל תרומה של תוכנות PTC בערך של 7 מיליון דולר לצד תמיכה פיננסית נוספת עבור המעבדה.

במהלך שלושת השנים האחרונות הוקמו שתי מעבדות בתחומי האווירונאוטיקה והוראת המדעים, בה למדו כבר מאות סטודנטים. רובוט שפותח במעבדת הרובוטיקה אף הוצג בשעתו לראש הממשלה בנימין נתניהו ולנשיא ארה”ב ברק אובמה. המשך המחויבות של PTC למחלקה לחינוך מדע וטכנולוגיה מאפשרת למעבדה להתרחב לפרויקטים נוספים, לרבות התחום של מציאות רבודה – Augmented Reality.

לטקס חתימת ההסכם הגיעו השבוע לישראל מנהל הפיתוח העולמי של PTC, מר צ’ארלס צ’ו וכן CTO החברה, מר אנדי טים. כמו כן נכחו מר זיו בלפר, מנכ”ל PTC ישראל וסגן נשיא בכיר לפיתוח ומר ניר ברב, סגן נשיא בכיר ומנהל האופרציה העולמי של ארגון הפיתוח של החברה.

כאמור,  PTC הינה חברה אמריקאית שבסיסה בנידהם, מאסצ’וסטס והיא נסחרת בנאסד”ק. החברה מעסיקה למעלה מ-6,000 עובדים ברחבי העולם ומחזור המכירות שלה בשנת 2016 הסתכם בלמעלה מ-1.1 מיליארד דולר.  החברה מחזיקה בטכנולוגייה מתקדמת בתחום האינטרנט של הדברים.

מרכז הפיתוח של PTC בישראל הוקם בשנת 1991 והיה הראשון אשר הוקם מחוץ לגבולות ארה”ב. כיום מועסקים בחברה כ-300 אנשים באתרים הרצליה, חיפה ומודיעין. עובדי מרכז הפיתוח של PTC  מעורבים בפעילויות שונות במרכז הרובוטיקה. בנוסף, בתוכנות של PTC משתמשים סטודנטים מהטכניון.

עם לקוחות PTC נמנות חלק מהחברות היצרניות והטכנולוגיה הגדולות בעולם כגון, כולל פיליפס, HP, ג’נרל אלקטריק, טויוטה, לוקהיד מרטין, בואינג, פולקסווגן-אאודי, קטרפילר, ריית’און, סמסונג, Dell, טושיבה ומוטורולה.

ב-1986 עשתה החברה מהפכה בתחום התכנון הדיגיטלי בתלת-מימד ובשנת 1998 היתה הראשונה להציג מערכת PLM מבוססת אינטרנט. פלטפורמות ה IoT וה-AR של PTC מפגישות את העולמות הפיזיים והדיגיטליים יחדיו כדי לאפשר לחברות לייצר מוצרים, להפעילם ולספק שירותים עבור מוצריהן. בעזרת PTC, חברות גלובליות ורשת השותפים והמפתחים יכולים ליצור ערך באמצעות טכנולוגיית ה IoT.

זיו בלפר, מנכ”ל החברה בישראל ציין את הסיבות בגינן PTC החליטה להשקיע בטכניון

“מאז הקמת מרכז הפיתוח של PTC בישראל בשנת 1991 לטכניון היתה השפעה ישירה על פעילותינו. כמרכז הפיתוח המוביל של החברה בעולם, חלק גדול מהפעילות שלנו היא מחקרית וככזו, שיתוף הפעולה עם הטכניון הוא יתרון עצום עבורנו כחברה. במישור האישי, ישנם הרבה בוגרי טכניון ברוב עמדות הניהול והמחקר ב PTC ישראל. אני בעצמי בוגר שני תארים מהטכניון וחבר בוועד המייעץ בפקולטה למדעי המחשב. בשנים האחרונות כתוצאה מהתרחבותה של PTC לתחומים טכנולוגיים חדשניים כמו IoT ו AR/VR, אנו מקווים להדק את הקשר עם סגל הטכניון וסטודנטים רלוונטים בתחומים הללו”.

“חברת PTC כבר שותפה לדרכו של הטכניון ואני מברך על חידוש ההסכם,” אמר פרופ’ בועז גולני, סגן נשיא הטכניון לקשרי חוץ ופיתוח משאבים. “הטכניון מקדם בברכה שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה רב-לאומיות המעשירות את תוכני הלימוד והכלים ההנדסיים ובמקביל תורמות לחוויית הלמידה של הסטודנטים. התרומה של חברת PTC היא עדות נוספת למוניטין הטכניון ולהכרה הבינלאומית בו כאחד המוסדות המובילים בעולם במדע ובטכנולוגיה.”

בתמונה:  קווין ג’ורדן סגן נשיא בכיר PTC העולמית, פרופ’ גולני סגן נשיא הטכניון, אנדי טים CTO של PTC העולמית, צ’ארלס צו’ מנהל הפיתוח העולמי של PTC וזיו בלפר מנכ”ל PTC בישראל

 

תגובות סגורות