חדשות היום

קבוצת מר צפויה להקים רשת תקשורת לעיר חכמה באי תיירותי בקריביים בהיקף של 19.5 מיליון דולר

 קבוצת מר , המספקת פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, הודיעה כי נבחרה מבין כלל המשתתפים במכרז לפריסת רשת תקשורת סיבים אופטיים מתקדמת לעיר חכמה עבור חברת התקשורת הממשלתית של אי תיירותי בקריביים. משך הפרויקט שנתיים והיקפו כ-70.2 מיליון שקל (19.5 מיליון דולר).

במסגרת הפרויקט, שיתחיל ביולי השנה, מתכננת קבוצת מר להניח את הבסיס לעיר חכמה באי על ידי חיבור 20 אלף בתי אב,  איזורים מסחריים, משרדים, איזורי תעשיה וחנויות ברחבי האי לרשת התקשורת בפס רחב, שתתמוך בתקשורת אינטרנט, טלפון וטלוויזיה, בקצב תקשורת של 1 ג’יגה לשניה. בזכות פריסת התשתית האופטית יהיה ניתן להרחיב בהמשך הטמעת פתרונות לעיר חכמה ובטוחה בהתאם לצרכי הלקוח וחיבור לפלטפורמת שליטה ובקרה לניהול עיר. כמו כן, תספק קבוצת מר לחברת התקשורת הממשלתית באי שירותי תחזוקה של הרשת לשנתיים נוספות.

ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר: “קבוצת מר מפתחת באופן עקבי את יכולותיה לספק פתרונות מתקדמים להקמה וניהול תשתיות לעיר חכמה, תוך מיקוד בפיתוח טכנולוגיות חדשניות אשר תומכות בצרכי התקשורת והחיים בערים כיום. הזכייה במכרז זה מגיעה על רקע מומחיותנו בהקמת תשתיות תקשורת וערים חכמות, וחיבור טכנולוגיות מתקדמות לכדי פתרון מקיף. זכיה זו היא תוצאה של הרחבת מאמצי השיווק והמכירות שלנו באיזור מרכז אמריקה.”

יובהר, כי ביצוע הפרויקט כפוף לחתימה על הסכם סופי ומחייב עם הלקוח וכן בכפוף לכך שלא תוגש עתירה לבית המשפט כנגד החלטה של הלקוח על הזוכה בהתאם לתנאי המכרז.

תגובות סגורות