אוגורי מבטיחה סבב גיוס הון סדרה ב’ בסך 17 מיליון דולר כדי להניע את עתיד ה-IIoT

אוגורי (Augury), חברת טכנולוגיות IIoT (האינטרנט של הדברים תעשייתי), הודיעה היום על סגירת סבב גיוס הון סדרה ב’ בסך 17 מיליון דולר שהובילו במשותף Eclipse Ventures ו-Munich Re / HSB Ventures, זרוע הון הסיכון של Hartford Steam Boiler (HSB) ו-Munich Re. אוגורי תשתמש בכסף כדי לחזק את הקשרים עם יצרני ציוד מקורי (OEM), לפתח שותפויות אסטרטגיות ולהמשיך לבסס את עצמה כמובילה באבחון מכני.

סבב גיוס הון הסיכון הזה של אוגורי מגיע אחרי גיוס סדרה א’ מוצלח שהושלם באוגוסט 2015. משקיעים נוספים בסבב הנוכחי הם Sound Ventures, First Round Capital, Lerer Hippeau Ventures ו-Pritzker Group Venture Capital.

“אוגורי היא הספקית המובילה בפער גדול של אבחון מכני במגזר המסחרי ובמגזר התעשייתי”, אמר ליאור סוסן, שותף מנהל, Eclipse Ventures. “ההשקעה הזאת מנציחה את היישום המסחרי של טכנולוגיית ה-IIoT בתוך מה שיהפוך לחלק הכרחי בטכנולוגיות של תחזוקה חזויה. אנחנו בטוחים שאוגורי תמשיך לשכלל ולהוביל את העתיד של האבחון באינטרנט של הדברים התעשייתי”.

הקשרים הקיימים של אוגורי עם יצרני ציוד מקורי כוללים את גרונדפוס, ארמסטרונג ו- PSG Dover. בין הלקוחות אחרים שהם מובילים בענף שלהם: Johnson Controls, טריין, קרייר, מולר, אראמרק ו-AECOM. כשהם מרחיבים את השוק הפוטנציאלי שלהם, אוגורי תמשיך להגדיל מאוד את מילון התקלות המכניות שלהם, ובכך לשפר את יכולות האבחון שלהם. הזרמת הכסף הזאת תשמש לחיזוק מעמד המובילה בשוק של אוגורי כפתרון תחזוקה חזויה חכם בזמן אמת.

“אנחנו בונים חברה שתאריך ימים עם מטרה לאבחן כל דבר שיש בו חלקים נעים, ולמעשה ליצור את מערכת העצבים המכנית של ה-IIoT“, אמר סער יוסקוביץ’, מנכ”ל אוגורי. “יצרני ציוד ומובילי שוק אחרים במגזר התעשייתי פונים יותר ויותר לתחזוקה חזויה כרכיב קריטי באסטרטגיית ה-IIoT שלהם. הכסף הזה יאפשר לאוגורי להפוך לכוח מניע אל העידן המחובר של המחר”.

“חברות ביטוח ממלאות תפקיד משמעותי בהתקנה של פתרונות IIoT“, אמרה ז’קלין לה-סאז’ קראוזה, מנהלת כללית, Munich Re / HSB Ventures. “ההשקעה הזאת באוגורי מחזקת עוד את המעמד של HSB כמובילה ב-IIoT וביטוח”.

תגובות סגורות