חדשות היום

חברת האבטחה הישראלית Multisense זכתה בגמר תחרות הסטארט-אפים העולמית China Startup Challenge

חברת האבטחה הביומטרית Multisense, אשר זכתה בתחילת החודש במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים היוקרתית של כנס Israel Mobile Summit, העפילה למקום הראשון בתחרות הבינלאומית China Startup Challenge מבית הארגון Mobile Monday. החברה זכתה בכרטיס כניסה לכנס הסלולר הגדול ביותר בעולם, Mobile World Congress, שיערך בסוף פברואר הבא בברצלונה.

Multisense התמודדה מול שמונה סטארט-אפים מכל רחבי העולם, עם חברות מתאילנד, סינגפור, קוריאה, טייוואן, ארצות הברית, צרפת ובריטניה. זכייתה של Multisense במקום הראשון ב-Israel Mobile Summit, כנס הסלולר השנתי הגדול ביותר בישראל, הבטיח את מקומה בגמר בתחרות העולמית.

Multisense פיתחה מערכת אבטחה ביומטרית המוגנת בפטנטים הפותרת את אחת מבעיות האבטחה הקשות ביותר כיום – בדיקת חיות. סמארטפונים כיום מגיעים עם מערכות אבטחה מבוססות על זיהוי טביעות אצבע או פנים, אבל באילו ניתן להתל בקלות – לעיתים עם תמונה פשוטה. המערכת של Multisense משלבת זיהוי קול וניתוח קצב דופק על מנת להבטיח שמדובר במשתמש החוקי של המכשיר.

הזכיה של Multisense בתחרות העולמית רק מחזקת את מעמד Israel Mobile Summit כ”ממליך המלכים”. מספר רב של חברות שזכו במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים הישראלית הפכו במהרה להצלחה בינלאומית – ביניהן אפליקציית המוניות Gett וכן iOnRoad ו-Abbi, שרשמו אקזיט מוצלח חודשים קצרים לאחר זכייתן. Multisense הגיעה למקום הראשון מבין מאות חברות, ונבחרה על ידי צוות שופטים מיומן שכלל בכירים רבים בתעשיית ההון סיכון, ביניהם דיוויד בלאמברג, מקרן ההון סיכון בלאמברג.

בברצלונה, Multisense תפגש עם נציגים נוספים רבים של תעשיית הסלולר העולמית, שהתכנסה החודש ב-Israel Mobile Summit. כ-2,000 איש השתתפו באירוע, כאשר שליש מכל האורחים הגיעו מחו”ל – עם מבקרים מסין, גרמניה, בריטניה, רוסיה, טייוואן ועוד.

אופיר לייטנר, מייסד הכנס Israel Mobile Summit: ” “אנחנו גאים שמולטיסנס זכו במקום הראשון בתחרות בסין. זכיה בבמה כה מכובדת בכנס מובייל בינלאומי מהווה הוכחה נוספת לכך שהחברות הישראליות נמצאות בחוד החנית של עולם הטכנולוגיה והמובייל. אין לי ספק שכמו זוכים קודמים בתחרות, גם מולטיסנס יגיעו להישגים מרשימים נוספים בעתיד הקרוב.”

אבירם סיבוני, מנכ”ל Multisense: “השוק האסיאתי הינו יעד ברור לכלל נותני השרות בגלל כמות המשתמשים והיכולת לאימוץ טכנולוגיות בקצב  שלא בדומה למדינות מערביות. אני מאמין שבזכות החשיפה מהכנס והזכיה נגיע להישגים חדשים גם באסיה”.

תגובות סגורות