חדשות היום

סמנכל חדש לחברת ההייטק Optimove המרחיבה את פעילותה בתחום הבינה מלאכותית

טל קידר מונה לסמנכ”ל הטכנולוגיות של חברת Optimove. לקידר ניסיון עשיר בטכנולוגיות המבוססות על בינה מלאכותית. מינויו יקדם את החברה בפיתוח כלי שיווק המשתמשים בבינה מלאכותית כדי לבצע שיווק רגשי, באמצעות מסרים מותאמים באופן אישי ללקוח, לצרכיו ולשאיפותיו.

קידר, בן 39, בעל תואר שני בבלשנות חישובית, ניהל בעבר אלגוריתמים המשתמשים בבינה מלאכותית לצורך אימות עסקאות מקוונות ומניעת הונאות בחברת האבטחה Fraud Sciences שנרכשה על ידי PayPal. בנוסף עבד קידר שבע שנים כמנהל טכנולוגיות מתפתחות בחברת Sears Holdings Corporation.

המינוי הוא חלק ממהלך להרחבת החברה, הכולל גיוס של 40 עובדים חדשים בתחום הפיתוח. החברה מודיעה גם על העברת המשרדים למגדל אדגר 360 בתל אביב, בו יתפרסו המשרדים על שתי קומות עליונות בשטח כולל של יותר מ-2,200 מ”ר. לחברה משרדים נוספים בלונדון ובמנהטן.

Optimove הוקמה ב- 2009 על ידי פיני יקואל המשמש כמנכ”ל, ומספקת כלי תוכנה ליותר מ-250 מותגים בינלאומיים המסייעים למקסם את שווי הלקוחות הקיימים, על ידי התאמת תוכן פרסומי למגוון ערוצי שיווק כניוזלטרים, מסרים למובייל והודעות פוש, פייסבוק, גוגל וערוצים נוספים. עם לקוחות החברה נמנים המותגים המובילים Outbrain, Playtika, Deezer, Stitch Fix, Adore Me, חברת התקשורת האמריקאית IDT ועוד.

בתמונה: טל קידר

תגובות סגורות