Arcserve רוכשת את Zetta – ספקית התאוששות מאסון בענן לארגונים

חברת Arcserve, שפתרונותיה פורצי הדרך להגנה וזמינות של נתונים מספקים לארגונים עוצמה ארגונית עם פשטות תפעול על ידי צוות קטן, הודיעה על רכישת Zetta – מובילה בפתרונות התאוששות מאסון (DR) בענן-תחילה (cloud-first) וקניין רוחני של מרכזי נתונים.

הפתרונות של Zetta מספקים לארגונים התאוששות מאסון ישירות-לענן כשירות (DraaS) וגיבוי כשירות (BaaS), כדי להגן במהירות ובאמינות, גישה לנתונים וירטואליים ופיזיים ושחזור ללא צורך בחומרה נוספת. תנאי העסקה לא פורסמו. עסקה זו מגדילה עוד יותר את נתח השוק של Arcserve בעקבות הרכישה שהוכרזה לאחרונה של טכנולוגיית ארכוב דואר ארגוני.

“הרכישה של Zetta מקדמת את פתרון הענן שלנו באמצעות טכנולוגיה, מרכזי נתונים ומומחיות ואלה ממקמים את Arcserve בחזית תעשיית הגיבוי וההתאוששות”, אמר מייק קרסט, מנכ”ל Arcserve. ג’ף ווייטהד, ה- CTO של Arcserve ולשעבר ה- CTO של Zetta, הוסיף: “Arcserve ו- Zetta שותפות לאותו חזון ואנו ממוקדים בהצלחת לקוחותינו, ואספקת חדשנות הגנת נתונים המובילה בעולם. הפיכתנו לחלק של Arcserve מציבה בפנינו הזדמנות מדהימה להשקיע עוד יותר בטכנולוגיה שלנו ומאפשרת לנו להעניק ללקוחותינו גישה לסל מוצרים רחב יותר של פתרונות הגנת נתונים, ותמיכה גלובלית”.

ג’ייסון בפינגטון, אנליסט ראשי ב-ESG, אמר: “ההוספה של Zetta היא בבירור התאמה טובה עבור צרכי לקוחות היום. טכנולוגיות הענן המובילות של Zetta, בשילוב עם פתרונות הגנת נתונים העשירים של Arcserve, מספקים עומק יכולות מרשים, המדגים את התפתחותה הנמשכת של Arcserve ואת חדשנותה בשוק”.

גיבוי ענן והתאוששות מאסון מלאים ושקופים

עם הרכישה של Zetta, מערך פתרון הדגל של Arcserve – Unified Data Protection (UDP), יכלול עתה את Arcserve UDP Cloud Direct, היצע DRaaS ו- BaaS ישירות-לענן שלה.

Arcserve מציעה כיום את שירות הענן שלה דרך Arcserve UDP במודל גיבוי היברידי, בו המשתמשים משכפלים אוטומטית מידע מגובה משרת נקודת הגיבוי (RPS) באתר ל- RPS מתאים בענן (דיסק-לדיסק-לענן). על-ידי מיזוג הטכנולוגיות של ישירות-לענן וענן היברידי לפתרון אחד, יכולים עתה צוותי IT להטמיע באתרים שלהם, בענן היברידי וישירות-לענן – הכל מעמדת ניהול יחידה.

 

 

Arcserve מנפצת את מושג ההתאוששות עם פתרון פלטפורמה מקיף של Near-Zero Data Loss

כשהיא מכירה בכך שמספר גדל של ארגונים מטמיעים מערכות עם אפס סובלנות ליותר מאשר מספר שניות קטן של אובדן נתונים, Arcserve הכריזה עתה על פלטפורמת מניעת אסונות שתאפשר ללקוחותיה להתקדם מעבר לשחזור נתונים במקרה של אסון, ולמנוע אסונות לגמרי.

“ארגונים בגודל בינוני ומבוזרים, כורעים תחת נטל הציפיות הארגוניות, כשמצפים מהם לעמוד בהסכמי רמת שירות המחמירים ביותר בלי תקציבים ארגוניים”, אמר מייק קרסט, מנכ”ל Arcserve. “זה המקום בו טמון האתגר: ארגונים אלה אינם יכולים להרשות לעצמם את הפתרונות המורכבים והיקרים המוצעים על-ידי מספר יצרנים, וכן אינם יכולים להצדיק פתרונות DRaaS שעשויים לשחזר מערכות במהירות, אך משחזרים נתונים בני מספר שעות ולא את הנתונים האחרונים. זהו פער שוק עצום שאנחנו נמלא אותו”.

בתמונה: מייק קרסט, מנכ”ל Arcserve.

קרדיט: יח”צ.

 

תגובות סגורות