דאסו סיסטמס רוכשת את AITAC

דאסו סיסטמס רוכשת את AITAC כדי לחזק את מערך הפתרונות שלה לתעשיות ימיות על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE

AITAC מפתחת תוכנה לייצור שרטוטים מתוך מודל מאסטר ב- 3D, העומדים בסטנדרטים של ,התעשייה הימית.

  • באמצעות הפתרון לקוחות יכולים להפחית עלויות של הפקת תיעוד לצרכי הסמכה ולשפר איכות
  • מומחי התעשיות הימיות של AITAC מחזקים את התמיכה בפרויקטים של לקוחות
  • פלטפורמת 3DEXPERIENCE מקדמת מהפך דיגיטלי בתעשייה

דאסו סיסטמס הכריזה על חתימת הסכם וודאי לרכישת AITAC BV, חברה הולנדית המתמחה בתוכנת הנדסה לתעשייה הימית. ברכישה זו, דאסו סיסטמס ממשיכה לחזק את הפתרונות אשר נועדו לקדם מהפך דיגיטלי בתעשיות ימיות, עם  טכנולוגיות חוד החנית לתעשייה על גבי פלטפורמת 3DEXPERIECNE.

תוכנת AITAC Smart Drawings  משמשת מספנות וחברות להקמת מתקנים מול החוף כדי לייצר אוטומציה של שרטוטים מתוך מודל 3D של אוניה, פלטפורמה, או מבנה אחר שתוכנן באמצעות אפליקציות CATIA של דאסו סיסטמס. אוטומציה זו מבוססת על חוקים ותבניות אשר לוקחים בחשבון סטנדרטים של התעשייה הימית, התנהגויות ודרישות מקומיות. חברות יכולות להפחית משמעותית את עלות ייצור השרטוטים, לשפר את איכות מסמכי התיעוד, ולהוציא את מירב הערך ממודל מאסטר ב- 3D.

דאסו סיסטמס תטמיע את אפליקציות Smart Drawings אל תוך הפתרונות הייעודיים לתעשייה הימית, Designed for Sea ו- Optimized Production for Sea. פתרונות אלה מבוססים על פלטפורמת 3DEXPERIENCE ומשמשים חברות לתכנון, אימות וייצור של פרויקטים ימיים.

כחלק מהעסקה, דאסו סיסטמס רכשה גם 40% ממשרד ההנדסה הימית של AITAC בקרואטיה, ספק שירותי הנדסה וארכיטקטורה למספנות מובילות.

“תמיד הייתה בנו תשוקה ליצור מהפך בדרך בה חברות ים ומול החוף משתמשות ב- 3D. אנו עובדים קשה כדי לספק ללקוחותינו את החוויות הטובות ביותר במסגרת השימוש במודל מאסטר ב- 3D“, אמר מארק ג’ורנו, מנהל משותף, AITAC. “דאסו סיסטמס תמיד הייתה שותף נהדר עבורנו, ואנו מאמינים כי זו החברה היחידה שמאפשרת לקחת את השוק הזה צעד אחד קדימה. הצוות שלנו נרגש להצטרף לדאסו סיסטמס ולהאיץ את קצב החדשנות”.

התעשייה הימית הסתמכה באופן היסטורי על עבודה במחלקות מבודדות שהפיקו שרטוטים מסורתיים אשר נוהלו כמסמכים מבודדים. כעת, התעשייה נעה בהתמדה לעבודה על בסיס מודל 3D בינתחומי, המאפשר רציפות דיגיטלית בפרויקטים ימיים, החל מהקונספט הראשוני ועד לייצור ותפעול.

“במשך שנים, AITAC הייתה שותפת תוכנה של דאסו סיסטמס אשר תמכה בלקוחות פלטפורמת 3DEXPERIENCE. כעת אנו לוקחים את השותפות הארוכה ורבת הערך הזאת לשלב הבא”, אמר אלן הוארד, סגן נשיא, תעשיות ימיות, דאסו סיסטמס. “הניסיון ארוך השנים של ATIAC, המומחיות שלה וצוות הארכיטקטים והמהנדסים, יסייעו לנו להרחיב את יכולות מערך הפתרונות שלנו לפרויקטים ימיים של לקוחותינו”.

תגובות סגורות