חדשות היום

חברת E8 Storage משיקה את המוצר E8-X24 עבור מערכות עתירות ביצועים המבוסס על מוצרי חברת אינטל

 חברת  E8 Storage משיקה היום את מודל E8-X24 המצטרף לסדרת מוצרי האחסון המרכזי מבוסס כונני NVMe שלה. המוצר החדש המבוסס על Dual Port Intel® Optane™ SSDs מסוגל לספק ביצועים גבוהים וזמן תגובה נמוך במיוחד עבור מערכות עתירות ביצועים. E8-X24 הינו המוצר הראשון בתעשייה המסוגל להשתמש בכוננים אלו ולספק אחסון מרכזי המתקרב ברמת הביצועים שלו לזיכרון נדיףRAM) ), ועל כן מסוגל לשמש בזיכרון מטמון ענק משותף או כאחסון ברמת ביצועים גבוהה ביותר.

השילוב של ה-SSDs החדשים של Intel מסדרת Optane, המכילים טכנולוגיית Storage Class Memory, מאפשרים ביצועים גבוהים בהרבה מה-SSDs מבוססי NAND הנפוצים, אך עם זאת, זהו זיכרון לא נדיף בניגוד ל-RAM. הדבר מאפשר ל E8 Storage לבנות מערכת אחסון מרכזי, בעלת זמינות גבוהה ויתירות מוחלטת, אך עם ביצועים גבוהים במיוחד הנדרשים עבור מגוון רחב של אפליקציות ומאגרי מידע.

בבורסה לניירות ערך בת”א מערכות מסחר הפועלות במהירות גבוהה ובזמן אמת, הנדרשות לאחסון מרכזי בעל רמת אמינות גבוהה וזמן תגובה נמוך במיוחד. על מנת להשתמש ב-SSDs חדשניים אלו, החלו בבורסה לניירות ערך בת”א לבחון השימוש ב- E8X24.

“חברתE8 Storage  מאפשרת לנו לבנות מערכת אחסון משותף עם זמן תגובה המתחרה במערכות in-memory יקרות. להבדיל ממערכות אלו, E8 Storage מאפשרת להגדיל את כמות האחסון בקלות וכמו כן לחלוק את מערכת האחסון בין עשרות המחשבים במערך המחשוב העתידי של הבורסה”, אמר אורי שביט, סמנכל בכיר ומנהל מחלקת טכנולוגיות, מידע ותפעול בבורסה לניירות ערך בתלאביב. “לשילוב הפתרון של E8 Storage  עם הפתרון של אינטל יש פוטנציאל עבור לקוחות ה- HFT ומהווה סוג חדש של מוצר אחסון שלא היה מוכר לנו עד כה. הבורסה בת”א אימצה מאז ומעולם מוצרים בחזית הקידמה הטכנולוגית והיא בעלת דרישות אמינות ושירותיות גבוהות במיוחד. זו הסיבה שאנו מתכוונים לבחון את הפתרון החדשני שמציעות חברת E8 Storage ואינטל במטרה  להרחיב את יכולות המסחר העתידיות שלנו לטובת הפעילים בשוק ההון.”

“אחת התכונות החזקות ביותר של הארכיטקטורה החדשנית של E8 Storage היא היכולת לשלב SSD חדש יותר ומהיר יותר וליהנות מכך באופן מיידי, וכל זאת ללא התפשרות על יתירות וזמינות מלאה”, אמר זיוון עורי, מנכל ושותף מייסד ב E8 Storage. “כונני Dual Port Intel® Optane™  הם שילוב מושלם בפתרון ה-Shared NVMe שלנו, וכיום אנו מאפשרים ללקוחות חדשניים כמו הבורסה לניירות ערך בת”א לשלב כוננים אלו עבור האפליקציות שלהם מבלי לשנות דבר בתשתית הקיימת שלהם”.

E8 Storage מספקת קשת פתרונות מבוססי NVMe כאשר גובה הביצועים של הפתרון כולו נסמך על רמת הביצועים של הכונן הנבחר. הדבר מאפשר ללקוחות החברה גמישות לבחור ולשלב בין ביצועים למחיר בהתאם לדרישות האפליקציה שלהם. שילוב זה ניתן לעשות החל מרמת המארז הבודד, שיכול להכיל כוננים מסוגי ביצועים שונים, או על ידי שילוב של מספר מארזים. המודל החדש, E8-X24, זמין לבדיקות עבור לקוחות. לקבלת פרטים יש לפנות ל- info@e8storage.com.

בתמונה: הבורסה לניירות ערך

 

תגובות סגורות