חדשות היום

טאואר-ג’אז מודיעה על פתרונות אנלוגיים מתקדמים בטכנולוגית ה-RF עבור תעשיית הרכב הצומחת

טאואר-ג’אז הודיעה היום על מתן פתרונות אנלוגיים מתקדמים בפלטפורמת ה-RF, המותאמים לדרישות ההולכות וגוברות של הרכיבים האנלוגיים לשוק הצומח של תעשיית הרכב, ומיועדים בעיקר למערכות התמך לנהיגה האוטונומית. טאואר-ג’אז מספקת לשוק זה פתרונות מתקדמים מהטובים ביותר המתבססים על פלטפורמת ה-RF תוך שיתוף פעולה ותכניות פיתוח משותפות עם הלקוחות המובילים בשוק.

שוק ה-RF לתעשיית הרכב מתחלק לשתי קטגוריות עיקריות: חיבורי רשת אלחוטית (wireless connectivity) ורדאר (מכ”ם) למכונית (automotive radar), כאשר תחום הרדאר תופס את נתח השוק הגדול ביותר בשוק זה. רדאר הינו מאפיין נפוץ ומקובל כיום בשוק הרכב ומצוי ברכבים מסוג mid range ורכבי יוקרה כרכיב המקדם בטיחות וסיוע לנהג כגון התראות מרחק (קדמי ואחורי), התראות על סטייה מנתיב, סריקת שטח מת/עיוור וסיוע בחניה. שוק חיבורי הרשת האלחוטית (wireless) צפוי אף הוא לצמוח במהירות עם צפי לגידול של פי ארבע במספר המכוניות המחוברות לרשת במהלך חמש השנים הקרובות.

על-פי דוח שפורסם ע”י חברת המחקרMarketsandMarkets , שוק המוליכים למחצה בתעשיית הרכב צפוי לגדול מ- 35 מיליארד דולר ב 2016  למעל 48 מיליארד דולר בשנת 2022. הדרישה ההולכת וגדלה לרכבים יחד עם מגמת המעבר לרכבים חשמליים מהווים את המניע העיקרי לקצב הגידול המהיר בשוק זה. רכיבים אנלוגיים לתעשיית הרכב, ממשיכים  להוביל את  המוליכים למחצה בתעשית הרכב ומהווים 69% ממנו כאשר חלקם של הרכיבים מבוססי ה-RF בשוק זה צפוי לגדול בשנים הקרובות בקצב צמיחה שנתית דו-ספרתי.

פלטפורמת הייצור SiGe Terabit של טאואר-ג’אז מתאימה באופן אופטימלי לדרישותיו של שוק צומח זה הנשען על צורך בטכנולוגיות בעלות יכולות תפקוד מתקדמות ותדרים גבוהים (24-26 GHz לטווח קצר ו 76-81GHz  לטווח הארוך).

“בשנים האחרונות ביססנו את עצמנו כחברה מובילה בעלת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים המאפשרים יכולת גדלה של העברת מידע במכשירי טלפון ניידים, שרתים/מרכזי מידע ורשתות. בהסתכלות עתידית אנו רואים את פרופיל שוק רכיבי IoT, חדירת ה- 5G לשירותי הסלולר, והבטחת מאפיין הנהיגה האוטונומית בשוק הרכבים כולם כמספקים פוטנציאל צמיחה עבור טכנולוגיית ה RF של טאואר ג’אז ולפיכך אנו משקיעים רבות בפיתוח טכנולוגיות אלו על מנת לספק ללקוחותינו פתרונות מתקדמים ויתרון מוביל בתחומים אלו”, אמר ד”ר מרקו רקנאלי, סמנכ”ל בכיר ומנהל של היחידה העסקית RF& HPA בטאואר-ג’אז.

בתמונה:  ראסל אלוואנגר, מנכ”ל טאוור ישראל,

צילום : אמיל סלמן / ג’יני

תגובות סגורות