חדשות היום

QualiTest הישראלית זכתה בחוזה פעילות מחודש וכפול בגודלו עם ענקית התקשורת הבריטית EE

חברת QualiTest הישראלית, ענקית בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות, זכתה באמצעות הסניף הבריטי שלה בחוזה כפול בגודלו עם ענקית התקשורת הבריטית EE, המספקת שירותי תקשורת ללמעלה מ-30 מיליון לקוחות. בעקבות זכייתה של QualiTest במכרז בו התמודדו מספר חברות נוספות, הוחלט כי בחוזה שנחתם לשנתיים כי QualiTest תמשיך להעניק שירותי בדיקות לרשתות המובייל, בדיקות תוכנה, ביצוע וניהול QA ו-Business Assurance.

מאה עובדי QualiTest בבריטניה, יעבדו ב-35 אתרים של EE ברחבי המדינה, וימשיכו בפעילות שמתקיימת כבר מעל ל-15 שנים. QualiTest מבצעת בדיקות על רשת Telco, בדיקות אוטומציה, תוכנה וחומרה לכלל מרכיבי הרשת הסלולארית ובכך צפויה להקטין את העלויות בכ-8% הודות לטכנולוגיות מתקדמות וידע מקיף שהביאה QualiTest עם כניסתה למכרז.

EE, כחלק מקבוצת BT, הייתה חלוצת הדור הרביעי (4G) בבריטניה באוקטובר 2012 והראשונה באירופה שעברה את 14 מיליון המשתמשים. החברה מפעילה 550 חנויות והרשת הסלולארית המהירה והמתקדמת שלה מכסה כ-80% מהשטח הקרקעי בבריטניה המהווים 99% מכמות האוכלוסייה.

“הזכייה המחודשת במכרז הענק היא עדות נוספת לשותפות ארוכת השנים של QualiTest  ו-EE בהן היו מעורבים באינספור פרויקטים מוצלחים” אמר דיויד קטרל, QualiTest COO, “אני מצפים להמשך השותפות עם חברת EE ובכך לספק פריסה רחבה של צוותים המיומנים לסייע בפיתוח, בדיקה וניהול של מגוון הטכנולוגיות של EE לטובת המשך תמיכתה במיליון המשתמשים בבריטניה.”

קרדיט לתמונת אייל זילברמן, מנכ”ל קוואליטסט: שי אוקנין

תגובות סגורות