חדשות היום

חטיבת בדק של התעשייה האווירית תתחזק מטוסים ותספק שירותים טכניים לחברות ה-Wizz Air ההונגרית

חטיבת בדק של התעשייה האווירית חתמה על חוזים לאספקה של תחזוקה ושירותים טכניים לאחת מחברות התעופה  המובילות באירופה- Wizz Air ההונגרית. החוזה כולל מגוון רחב של שירותי תחזוקה למטוסים שיבוצעו במתחם התעשייה האווירית ליד נמל התעופה בן גוריון, תוך הקפדה יתרה על מינימום זמן קרקוע בין הטיסות במטרה להבטיח אפקטיביות תפעולית וכלכלית מקסימלית.

עבודות התחזוקה יבוצעו על-ידי מפעל המטוסים של חטיבת בדק, שבין שירותיו המגוונים מספק שירותי תחזוקת קו ותחזוקה כללית למטוסים, שיפוץ ציוד נחיתה ומנועים, השכרה ומכירה ושירות אביזרים. כיום מספקת בדק שירותי קו ותמיכה טכנית לכ-60% מחברות התעופה הזרות הנוחתות בנמל התעופה בן גוריון. בכך מצטרפת Wizz Air  לרשימה ארוכה של לקוחות המקבלים את השירות מהתעשייה האווירית בנתב”ג, וביניהם חברות המובילות בעולם בתעופה.

יוסי מלמד, מנהל חטיבת בדק: “אנו שמחים על חתימת החוזה עם Wiz Air , ורואים בכך הזדמנות להרחיב את מעגל לקוחותינו בתחום התחזוקה והשירותים הטכניים. מרבית לקוחותינו בתחום רואים בנו “בית תחזוקה שני” ובוחרים לבצע באמצעותנו עבודות תחזוקה מורחבות יותר מאלו הנדרשות על פי הוראות התעופה בחניות קצרות. היחודיות של שירותי תחזוקת הקו של בדק היא במתן פתרונות מידיים תודות ליכולותיה המתקדמות של החטיבה: מטוסים, מנועים ואביזרים. אנו גאים לספק את השירותים שלנו לחברות התעופה המובילות בעולם, ופועלים תמיד לצרף לקוחות נוספים לשירותינו”.

Heiko Holm, Chief Technical Officer at Wizz Air: “אנו גאים על שיתוף הפעולה עם חטיבת בדק של התעשייה האווירית, כחלק מהרחבת הפעילות שלנו בישראל. בדק היא ספק מהשורה הראשונה בכל נושא התחזוקה והשירותים הטכניים בישראל. Wizz Air חרטה על דיגלה להיות בעלת הצי הצעיר והיעיל ביותר באירופה, וחטיבת בדק היא שותף אמין ויעיל שישתמש במומחיות שלו בכדי להבטיח כי המטוסים שלנו מקבלים את הטיפול בעל סטנדרט הבטיחות הגבוה ביותר.”

בנוסף לשירותי תחזוקת הקו שחטיבת בדק מעניקה ללקוחותיה בנתב”ג, נהנים הלקוחות מניסיון של מעל 63שנים השנים של החטיבה בתחום מתן שירות כולל לתחזוקת מטוסים, מנועים ואביזרים ומתשתיות החטיבה הקיימות הצמודות לשדה התעופה בן גוריון.

בתמונה: שרות תחזוקה לאחת מחברות התעופה הזרות

(קרדיט: התעשייה האווירית)

תגובות סגורות