רד האט ו- Alibaba Cloud חוברות יחד כדי לספק גמישות מוגברת עם קוד פתוח

Alibaba Cloud מצטרפת לתכניתRed Hat Certified Cloud and Service Provider. החברות משתפות פעולה לטובת לקוחות העוברים לענן הציבורי

רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, ו- Alibaba Cloud – זרוע מחשוב הענן של קבוצת עליבאבא (Alibaba Group), הודיעו כי הן מצרפות כוחות יחד כדי להביא את העוצמה והגמישות של פתרונות קוד פתוח של רד האט ללקוחות Alibaba Cloud ברחבי העולם.

Alibaba Cloud הינה עתה חברה בתכנית Red Hat Certified Cloud and Service Provider, ומצטרפת לקבוצה של מובילי תעשיית הטכנולוגיה שמציעים פתרונות שנבחנו ואושרו על ידי רד האט, אשר מרחיבים את התפקודיות של המערך הרחב של פתרונות ענן בקוד פתוח של רד האט. השותפות מרחיבה את המגוון של היצע רד האט בעננים הציבוריים המובילים ברחבי העולם, כשהיא מספקת יעד סקלאבילי עבור מחשוב ענן, ומאשרת את מחויבות רד האט לספק מבחר גדול יותר בענן.

בחודשים הבאים יהיו זמינים פתרונות רד האט ישירות ללקוחות Alibaba Cloud, ויאפשרו להם ליהנות מיתרונות הערך המלא במערך הרחב של פתרונות ענן בקוד פתוח של רד האט. Alibaba Cloud מתכוונת  להציע את Red Hat Enterprise Linux במודל של תשלום לפי שימוש ב- Alibaba Cloud Marketplace.

על ידי ההצטרפות לתכנית ספקי ענן ושירות המוסמכים של רד האט, מאותתתAlibaba Cloud שהיא יעד עבור לקוחות רד האט, בתי תוכנה עצמאיים (ISVs) ושותפים, כדי לאפשר להם ליהנות מהיצע רד האט בעננים ציבוריים. אלה יסופקו תחת מודלים חדשניים של צריכה ושירות, עם האישור שמומחי המוצרים של רד האט אישרו את הפתרונות.

התכנית של רד האט, שהושקה ב- 2009, נועדה להרכיב את הפתרונות שספקי ענן צריכים לתכנן, לבנות, לנהל להציע ללקוחות כפתרונות מתארחים בענן וטכנולוגיות של רד האט. תואר ספק ענן מוסמך מוענק לשותפי רד האט העוברים תהליך אישור על ידי החברה. כל ספק עומד בדרישות בחינה והסמכה כדי להוכיח שהוא יכול לספק סביבה בטוחה, סקלאבילית, נתמכת ועקבית עבור פריסות ענן ברמת אנטרפרייז. בנוסף, בחודשים הבאים יוכלו לקוחות רד האט להעביר מנויי רד האט שלהם שהינם בתוקף ולא נעשה בהם שימוש, ממרכזי הנתונים שלהם אל Alibaba Cloud, ספק שירות הענן הציבורי הגדול ביותר בסין, תוך שימוש ב- Red Hat Cloud Access.

מדובר בהטבת “הבא את המינוי שלך” חדשנית, הזמינה לספקי ענן ושירות מוסמכים על ידי רד האט, שמאפשרת ללקוחות להעביר מנויי רד האט בתוקף מהאתרים שלהם אל עננים ציבוריים. התכנית גם מאפשרת ללקוחות לשמור על קשר ישיר עם רד האט – כולל היכולת לקבל תמיכה מלאה מארגון שירותי התמיכה הגלובלי של החברה, ומאפשר ללקוחות לשמור על רמת שירות עקבית ברחבי תשתיות פריסה היברידית מוסמכות.

מייק פאריס, סגן נשיא לפיתוח עסקי טכני וארכיטקטורה עסקית ברד האט, אמר: “לקוחותינו רוצים לא רק ביצועים, גמישות אבטחה וניידות טובים יותר עבור יוזמות ענן שלהם, אלא רוצים את החופש לבחור את התשתיות ההטרוגניות שלהם. הם רוצים את היכולת להטמיע את הטכנולוגיות המועדפות עליהם בתשתית סקלאבילית על פי בחירתם. זהו חזון רד האט והמיקוד של תכנית Red Hat Certified Cloud and Service Provider. על ידי עבודה עם Alibaba Cloud אנו עוזרים להביא ללקוחות יותר בחירה וגמישות כאשר הם מטמיעים פתרונות קוד פתוח של רד האט ברחבי סביבות ענן שלהם”.

יימינג וואנג, סמנכ”ל Global Alibaba Cloud ב- Alibaba Cloud, אמר: “כאשר ארגונים בסין וברחבי העולם פועלים לחידוש סביבות היישומים שלהם, פתרון מחזור חיים מלא של רד האט ב- Alibaba Cloud יכול לספק ללקוחות גמישות ואג’יליות רבות יותר. אנו מצפים לעבודה עם רד האט כדי לסייע ללקוחות אנטרפרייז במסע שלהם להרחבת עומסי עבודה ב- Alibaba Cloud”.

תגובות סגורות