Applause משיקה את מערכת המשוב הדיגיטלי הגדולה בעולם

החברה המספקת שירותי Croudtesting באמצעות קהילה של למעלה מ-300 אלף בודקי תוכנה, תספק עבודה לאלפים בכל העולם וגם בישראל

Applause ענקית שירותי ה- Croudtesting שנרכשה לאחרונה על ידי קרן ויסטה האמריקאית, בסכום משוער של מאות מיליוני דולרים, משיקה בימים אלה מערכת משוב מהפכנית המגדילה באופן ניכר את יחס ההמרה, נאמנות המותג והחוויה דיגיטלית. מעתה בעזרת Applause חברות אינטרנט מובילות כדוגמת גוגל ופייסבוק יכולות לקבל משוב הדוק יותר על השימוש בפלטפורמות שלהן. מערכת המשוב החדשה מספקת משוב אותנטי לכל סוג של נקודת מגע דיגיטלית או פיזית – כולל יישומים, חומרי שיווק, אתרי אינטרנט, חנויות פיסיות (in-store), מכשירי IoT -“אינטרנט של הדברים” ועוד. זהו הפתרון היחיד שיכול באופן אמין להעסיק משתתפים מכל מדינה, לגרום להם לגלוש לאתר ספציפי, לבצע משימות ולספק ניתוחים והערכות בכל מקום בעולם.

היתרון המובהק של בדיקת המונים

חברות יכולות למנף את הפתרון החדש על מנת לאפיין ולנתח את רצון הלקוחות, בכל שלב של תהליך הפיתוח של המוצר, משלב האבטיפוס ועד לשלב ההשקה – או מכל נקודת מגע של המותג – מאפליקציות לחוויות בחנויות הפיזיות (in-store). דרך הפלטפורמה של אפלאוז, חברות יכולות להגדיר את קבוצת הבודקים אשר מדמה את קהל היעד של החברה, כגון: דרישות דמוגרפיות, מיקום, מגדר ועוד, ולצפות בתוצאות על גבי פלטפורמה של החברה בזמן אמת. דרך האפליקציה של Applause, בודקי התוכנה יכולים להירשם בקלות, למצוא פרויקט מתאים עבורם, ולקבל תשלום עבור תהליך הבדיקה שהשתתפו בו וסיימו. האפליקציה אינטואיטיבית ומדריכה משתתפים באמצעות מטלות שניתנות להם, לענות על שאלות ולהביע דעה מפורטת ואמתית לגבי המוצר.

החברות המצליחות ביותר הן אלה שמבינות את הלקוחות שלהן ומקבלות מהם משוב תוך כדי תהליכי הפיתוח”, אומר מיקי וינברג, מנכ”ל Applause ישראל. ״הפתרון החדש שלנו היא פלטפורמת המשוב הראשונה והיחידה המעניקה ללקוחות את האפשרות ללכת בדיוק באותן דרכים שהלקוחות שלהם הולכים. היא מגיעה לכל מקום ונתמכת על ידי קהילת מומחי התוכנה הגדולה ביותר בעולם “.

התכונות החדשות של מערכת המשוב

  • פלטפורמת Applause – תוכנה המציעה ממשק אינטואיטיבי המאפשר לחברות ולעובדים לבדוק במהירות רבה את חווית הלקוח ולקבל תוצאות בזמן אמת.
  • Applause Mobile Apps – אפליקציית Android ו iOS -המספקות דרך קלה לצפות בהוראות למשימות, לענות על שאלות הסקר ולהוסיף קבצים כמו סרטונים, הקלטות מסך מסומנות וצילומי מסך אשר נותנים למפתח התוכנה הבנה עמוקה של התקלה.
  • הדרכה מקצועית – מומחי חוויית משתמש ושימושיות מספקים ייעוץ ומבטיחים שהתובנות לפעולה אכן מעשיות, ומסייעים ביצירת וניתוח חווית הלקוח.
  • קהילות מותאמות אישית – לחברות יש את הגמישות למנף את קבוצות המבחן שלהן (כגון עובדים, לקוחות וכו’) או לבנות רשימות בעלות מטרות יעד המבוססות על קהילת Applause של יותר מ-300,000 מומחים דיגיטליים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות.

זמינות

מערכת המשוב של Applause זמינה באופן מיידי באמצעות מנוי, והיישומים לנייד זמינים למשתתפים בחנויות האפליקציות Google Play ו- Apple App Store

תגובות סגורות