חדשות היום

Inuitive מאמצת מעבדי ראייה ומערכת עיבוד למידה עמוקה של סינופסיס

סינופסיס (Nasdaq: SNPS) הכריזה שחברת Inuitive בחרה במעבד ראייה משובץ מדגם DesignWare EV62 המשולב במאיץ Convolutional Neural Network ((CNN עבור שבב ה- NU4000 להדמיה תלת ממדית ולעיבוד ראייה. Inuitive אימצה את ה-IP של סינופסיס בכדי למנף את הביצועים ואת היעילות של המעבדים הווקטורים ומעבד ה-CNN. מנוע ה-CNN הווקטורי עובד במקביל למעבדי ה-DSP הווקטוריים או מעבדי RISC רבי עוצמה ומאפשר ל-Inuitive לממש יכולות של זיהוי אובייקטים מדויק, סיווג תמונות ופילוח סמנטי תוך שימוש בחלק מזערי מצריכת ההספק של פתרונות מתחרים של IP למעבד ראייה. ה-MetaWare EV Developments Toolkit, מערך מקיף של כלים ותוכנה עבור מעבדי ה-EV6x, יכול לחלק את עבודות החישוב של ה-NU4000 בין מעבדי הראייה לבין משאבי ה-CNN במטרה לתמוך באלגוריתמים חדשים של רשתות נוירונים וכן בשכבות CNN ספציפיות ללקוח.

“בכדי לספק ללקוחותינו יכולות עיבוד-ראייה ולימוד-מכונה מתקדמות ועתירות ביצועים חיפשנו IP לעיבוד ראייה עם התמהיל הטוב ביותר של ביצועים, צריכת הספק ושטח, לצד גמישות שמאפשרת לתמוך בגרפים קיימים ועתידיים של CNN”, אמר  דור צפניוק, סמנכ”ל פיתוח ב-Inuitive. “היתרונות התחרותיים של מעבד ה- EV62עם מנוע ה-CNN של סינופסיס מספקים לנו את האלמנטים הקריטיים להשגה של יכולות עיבוד בזמן אמת עבור ה-NU4000 SoC באפליקציות ראייה תלת ממדית ועיבוד ראייה”.

משפחת המעבדים DesignWare EV6x תומכת בדרישות לעיבוד של קלטים רבים ממצלמות ברזולוציות עד ל-4K. למעבדי ה-EV6x יש ארכיטקטורה הטרוגנית מרובת ליבות שכוללת אחד עד ארבעה vector DSPs עתירי ביצועים המתוכננים לעבוד באופן הדוק עם מעבד CNN שמספק עד 4.5 TeraMACs/sec בטכנולוגיות תהליך טיפוסיות של 16-nm FinFET. מעבדי ה- EV6x מיתכנתים באופן מלא ונתמכים על יידי ערכת הפיתוח MetaWare EV. הערכה כוללת כלים לפיתוח תוכנה המבוססים על תקני הראייה המשובצת OpenVX, OpenCV ו-Open CL C. בנוסף לכך, ערכת הכלים כוללת כלי למיפוי CNN שממיר באופן אוטומטי רשתות נוירונים שאומנו באמצעות מסגרות עבודה פופולריות כמו Caffe ו-TensorFlow לקובץ ניתן להרצה עבור מנוע ה-CNN.

זמינות ומשאבי מידע

המעבדים החדשים מדגמי EV61, EV62 ו-EV64 עם מנוע CNN אופציונלי וערכת הפיתוח MetaWare EV, זמינים כעת. תמיכה עבור ה-TensorFlow framework בכלי מיפוי ה-CNN של ערכת הכלים מתוכננת להיות זמינה ברבעון הרביעי של 2017.

  • למדו עוד על DesignWare EV6x Embedded Vision Processors
  • למדו עוד על ה-MetaWare EV Development Toolkit
  • למדו עוד על מימוש למידה עמוקה במערכות לראייה משובצת
  • למדו עוד על שבב ה-NU4000 של Inuitive

 תמונה: מעבד הראייה המשובץ מדגם EV6x של סינופסיס

תגובות סגורות