אורבוטק קיבלה הזמנה בהיקף של מיליוני דולרים מCareer Technology יצרנית מובילה של רכיבים אלקטרונים גמישים ופתרונות אלקטרוניים מתקדמים לסמארטפונים

אורבוטק, מהחברות המובילות בפיתוח טכנולוגיות וציוד חדשני, המשמשים בתהליכי הייצור של המוצרים האלקטרוניים המתקדמים בעולם, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה בהיקף של כמיליוני דולרים מ-Career Technology, יצרנית גלובלית מובילה של רכיבי  PCBגמישים ופתרונות אלקטרוניים לסמארטפונים מתקדמים לאספקת 11 מכונות Direct Imaging מהדגמים Nuvogo™ ו- 8 ™ Orbotech Diamond.

הפתרונות, שיותקנו במפעלי הלקוח בטייפה שבטייוואן ובקונשאן שבסין, ישמשו לייצור  מעגלים מודפסים גמישים עבור טלפונים חכמים מהדור הבא. רכיבים גמישים משמשים, בין השאר, קישוריות מורכבת במכשירי הסמארטפון , מכשירים קטנים יותר, קלים ופונקציונליים יותר.

לדברי ריק וו, נשיא Career Technology, “בחרנו במערכות ה-Direct Imaging של אורבוטק בזכות הטכנולוגיה המתקדמת , מערך התמיכה והמחויבות של אורבוטק להמשך המובילות במתן פתרונות לתהליכי ייצור PCB חדשניים. נשמח לשתף פעולה שוב בעתיד, כחלק מהרחבת והעמקת יכולותינו בייצור רכיבי PCB  גמישים ברמת איכות גבוהה יותר , תוך השגת תשואה גבוהה יותר”.

 

לדברי הדר הימלמן, נשיא אורבוטק   PCB  בפאסיפיק, “זכות היא לנו להיבחר פעם נוספת על ידי Career Technology, עימה אנו נהנים משותפות עסקית ארוכת טווח. הפתרונות של אורבוטק נהיים  קריטיים להצלחת תהליכי ייצור מתקדמים הנדרשים כיום , וייגברו בעתיד, על מנת לייצר את כל אותם מוצרים אלקטרוניים מתקדמים שהשוק מצפה להם. המכשירים נהיים מורכבים יותר ויעילים יותר באופן שהפונקציונליות הנדרשת של הרכיבים גדלה מחד אך מיזעורם הכרחי מאידך”.

בחודש שעבר דיווחה החברה כי קיבלה הזמנות בהיקף כולל של 31 מיליון דולר מיצרנית יפנית מובילה של רכיבים ופתרונות אלקטרוניים לסמארטפונים מתקדמים למספר רב של מערכות ייצור מתקדמות של Direct Imaging ומערכות אוטומטיות לבדיקה אופטית.

תגובות סגורות