חדשות היום

הסכם עולמי משמעותי לחברת ספארק  המערכת שפיתחה תשמש מיליוני נהגים במאות ערים בעולם

החברה חתמה על הסכם מסחרי  אסטרטגי עם OPnGO, הזרוע הדיגיטלית של ענקית החניה אינפרא-פארק. שצפוי להניב הכנסות של כ- 24 מיליון שקלים בשלוש השנים הקרובות

חברת   sPARK הישראלית, מחממת טרהלאב,  שפיתחה את אפליקציית “פולי.פיית החניה”, הממליצה לנהגים על מקום חניה אידיאלי בזמן אמת ומנווטת אותם למקום החניה, מודיעה היום על חתימת הסכם עולמי משמעותי עם חברת OPnGO הצרפתית מקבוצת אינפרא פארק הבינלאומית. בחודשים האחרונים נערך פיילוט בין שתי החברות במסגרתו בוצעה אינטגרציה בין הטכנולוגיות של שתיהן לכדי מערכת אחת שהוטמעה ב- 3 ערים באירופה. כעת, עם חתימת ההסכם, תורחב הפריסה והמערכת תכנס לשימוש במאות ערים ברחבי העולם בשנים הקרובות. החברה צופה כי ההסכם יניב הכנסות של כ-24 מיליון שקלים בשלוש השנים הקרובות.

“אפליקציית “פולי.פיית החניה”, של חברת   sPARK, חברה מחממת טרה ביקנעם, הושקה לפני כשנתיים ומאפשרת ניווט המבוסס על המפות ומנוע הניווט של חברת HERE . בשונה מאפליקציות אחרות, “פולי” נותנת מענה לכלל ההיבטים של חיפוש החניה – החל ממתן המלצות אישיות, איתור מקום חניה אידיאלי בזמן אמת, ניווט מנקודת המוצא – היישר למקום החניה, מידע חנייתי לצידי הדרך וכלה בניווט רגלי מהמכונית ליעד ובחזרה.  אחרי השקה מוצלחת בישראל, בשנה האחרונה זמינה “פולי” גם למיליוני נהגים בפריז – שם זכתה לתואר “אפליקציית החניה הטובה ביותר”, תודות למתן המלצות איכותיות ואומדן מדויק של מועד ההגעה, החניה וההליכה ליעד.

שיתוף הפעולה כולל השקעה כספית בספארק ושילוב היכולות של OPnGO ושל פולי (Polly) לכדי מוצר אחד המספק מענה כולל לנהג ולעיריות ברחבי העולם. בנוסף, משתמשי האפליקציה המאוחדת יהנו משירותי חניה מגוונים, ביניהם:  המלצה אישית, מנומקת ובזמן אמת על מקום חניה אידיאלי, ניווט חכם לחניה כולל מסלול ניווט מכל נקודת יציאה ישר לחניה, הזמנה מראש של מקום חניה (pre-booking) בחניונים, הנחות ושירות מנויים, חניה אוטומטית ללא צורך בעמדות כירטוס או תשלום, תשלום באמצעות הנייד עבור שירותי חניה ברחוב ובחניונים ועוד.

זהר באלי, מנכ”ל ספארק אומר: “נכון להיום, בעיית החניה בערים גדולות עדיין רלוונטית, זאת על-אף שעשרות סטארט- אפים מנסים לפתור אותה בעשור האחרון. עד כה לא התגבש פתרון חנייתי לכדי מוצר שלם באופן שהנהגים יוכלו לסמוך עליו. שיתוף הפעולה הזה, יאפשר לשני הצדדים להוציא לפועל יכולות טכנולוגיות גבוהות בדמות מוצר העונה על כל ציפיות הנהגים, כלומר שירות חניה מקצה לקצה ובפריסה עולמית. השותפות תאפשר לנו למנף את היכולות שלנו בפריסה גלובלית.”

תגובות סגורות