חדשות היום

אורביט קיבלה הרחבה נוספת להסכם השירות והתחזוקה עבור מערכות שמע מוטסות דיגיטליות של חיל האוויר האמריקאי

הרחבה אחרונה זו, בשווי כולל של כ-3.8 מיליון ש”ח, הינה חלק מהסכם שירות מתמשך לתחזוקה, תיקון ותמיכה במערכות המותקנות על מטוסי בואינג KC-135 Stratotankers

נתניה, ישראל, 20 בדצמבר 2017 – אורביט טכנולוג’יס (ת“א: ארביט), העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים, הודיעה כי קיבלה הרחבה נוספת לחוזה השירות והתחזוקה עבור מערכות שמע מוטסות דיגיטליות במטוסי 135-KC של חיל האוויר האמריקאי. הרחבה אחרונה זו, בשווי כולל של כ-3.8 מיליון ש”ח, תיכנס לתוקף במהלך שנת 2018.

“עם הרחבה נוספת של הסכם השירות עמנו, חיל האוויר האמריקאי מעניק משנה תוקף למהירות התגובה ולשירות המעולה שאנו מעניקים ללקוחותינו ובזכותם אנו מוכרים,” אמר איתן ליבנה, מנכ”ל אורביט. “בנוסף, מערכות השמע שלנו יכולות להיות מוסבות למטוסי ה-46-KC החדשים יותר, שעתידים להחליף את צי ה-135-KC הוותיק.”

אודות המערכות שמע מוטסות דיגיטליות של אורביט:

המערכות שמע מוטסות דיגיטליות של אורביט תוכננה כדי לענות על הצרכים הספציפיים של מטוסי משימה גדולים ומתקדמים. זהו פתרון שמע ושליטה מאובטח, דיגיטלי לחלוטין, המשלב את ניתוב השמע והנתונים בקרב אנשי צוות שונים ובכלל זה צוות התחזוקה, הטכנאים ומערכות התקשורת וההקלטה של המטוס. מערכות השמע של אורביט כוללות אינטרקום פנימי ודיסקרטי התומך בעד 20 משתמשים בעלי יכולת מלאה, 8 משתמשים בעלי יכולת אינטרקום בלבד, 16 מכשירי רדיו, 31 מקלטים ו-6 יציאות הקלטה.

 

תגובות סגורות