מר רוני קנת מצטרף למועצת המנהלים של נובה

נובה (ת”א: נובה; נאסד”ק:(NVMI , ספקית מובילה של פתרונות מדידה לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, הודיעה היום על מינויו של מר רוני (מירון) קנת,  כחבר במועצת המנהלים של החברה.

רוני קנת נמנה בין אנשי ההייטק הוותיקים והמובילים בישראל. מר קנת שימש במשך עשור כיו”ר ומנכ”ל חברת Voltaire (נאסד”ק: VOLT), אותה הוביל להנפקה בנאסד”ק בשנת 2007. לאחר מיזוגה של החברה עם חברת  Mellanox  (נאסד”ק: MLNX) ב-2011, מונה קנת למנכ”ל חברתPontis , ומילא תפקיד זה עד שנת 2013. רוני קנת משמש כיום כיו”ר החברות Varada ו-Teridion, וכחבר מועצת המנהלים של החברותAllot Communications (נאסד”ק: ALLT) ו- Orbotech(נאסד”ק: ORBK).

“רוני מביא עמו ניסיון  רב בחברות  טכנולוגיות מובילות. אני מצפה להיעזר בניסיונו רב-השנים בתעשיית ההייטק כחבר דירקטוריון בנובה, כאשר נובה ממשיכה בצמיחתה. אין לי ספק כי רוני יהווה תוספת חשובה למועצת המנהלים שלנו, וימשיך לתרום להצלחת החברה”, אמר ד”ר מיכה ברונשטיין, יו”ר מועצת המנהלים של נובה.

רוני קנת ציין: “אני שמח להצטרף לנובה, ומודה על ההזדמנות לתרום לצמיחתה המתמשכת. נובה הצליחה למצב עצמה  היטב בשוק המתפתח במהירות, ואני מאמין כי מועצת המנהלים והנהלת החברה ימשיכו  להוביל את החברה להצלחות נוספות.”

תגובות סגורות