חדשות היום

PV Nano Cell סוגרת את הרכישה של דיג’יפלקס

מתכוונת להציג מדפסת ייחודית לתעשיית האלקטרוניקה שמשתמשת בסוגי הדיו הקנייניים של PV Nano Cell

פיוי ננו סל  PV Nano Cell, Ltd. (OTCQB: PVNNF) (“PV Nano Cell” או “החברה”), יצרנית חדשנית של דיו דיגיטלי מוליך, הודיעה היום על הסגירה של הרכישה של דיג’יפלקס, יצרנית של מדפסות דיגיטליות. השווי של העסקה שכולה מניות נקבע ל-10 מיליון דולר ומהווה 25% מ-PV Nano Cell על בסיס מדולל במלואו, אחרי העסקה.

בנוסף, בעלי מניות מסוימים של דיג’יפלקס וחברת הבת שלה, JetCU P.C.B. Ltd., התחייבו להשקיע $1,100,000 ב-PV Nano Cell, שמהם $500,000 כבר הושקעו, ו‑$600,000 נוספים צפויים להיסגר עד סוף 2017.

הרכישה של דיג’יפלקס ממשיכה את האסטרטגיה של PV Nano Cell לחזק את הנוכחות שלה כשהמדפסות של דיג’יפלקס יותאמו כדי לשרת את תעשיית אלקטרוניקה על ידי יצירת מדפסת מאוד ייחודית, שתאפשר ל-PVN להרחיב את השווקים והטכנולוגיות שלה. כתוצאה מהרכישה של דיג’יפלקס, שתי החברות יוכלו להרחיב את השירותים שהן מספקות ללקוחותיהן.

כיום דיג’יפלקס מפיקה הכנסות שנתיות של בערך $300,000, אבל מאמינה שתוכל להאיץ את הגידול בהכנסות שלה על ידי הכללת סוגי הדיו של PV Nano Cell עכשיו. המדפסת המותאמת החדשה תשרת רק את השווקים של יצירת אבות טיפוס, תכנון ומו”פ ולא תנסה להתחרות עם המדפסות ומוצרי המדפסות של ייצור המוני (תפוקה גבוהה).

דיג’יפלקס מציעה ל-PV Nano Cell כמה טכנולוגיות מדפסות וסוגי דיו חשובים שיאפשרו לנו ליישם גישה של פתרון שלם מקיף אצל לקוחותינו. כתוצאה מכך, תהיה ל-PV Nano Cell היכולת הייחודית לתמוך בעיצוב דיגיטלי אדיטיבי לפיתוח אבות טיפוס ולייצור המוני של מכשירים אלקטרוניים, כגון PCB, בחבילה אחת. החברה מאמינה שהגישה הזו תהיה מאוד אטרקטיבית ללקוחות, בייחוד כשמשלבים אותה עם קו המוצרים המשתלם והמתאים לייצור המוני של הדיו המוליך מכסף ונחושת Sicrys™ שלה.

פלטפורמת טכנולוגיית הדפוס הדיגיטלי של דיג’יפלקס — מדפסות ודיו מבוסס פולימרים, מרחיבה את הפתרון המבוסס על דיו מוליך Sicrys™ של PV Nano Cell, וזה יספק לחברה הזדמנות לתזרים של הכנסות נשנות. Sicrys™ מציע את דיו הכסף המוליך הכי יעיל שקיים ובמחיר ללקוחות שאי אפשר לנצח אותו כיום. בנוסף, החברה מאמינה שההצגה של דיו הנחושת Sicrys™ תעזור לחולל מהפכה בתעשייה, כי המחיר הנגיש של סוגים אלה של דיו מוליך פותח את המוצרים שלה לחלק גדול משוק האלקטרוניקה המודפסת.

השילוב הזה תומך באסטרטגיה של הליכה לשוק עם מערכת מדפסת שזכתה לתשבחות בכל התעשייה. היעילות, הדיוק, ההדפס הצר והיכולות של סוגי דיו רבים ושכבות רבות של DigiFlex FlexoJet הם פתרון אטרקטיבי לתכנון, יצירת אבות טיפוס וייצור באצוות קטנות של מכשירים אלקטרוניים. אפשר להעביר את היכולות האלה ישירות למדפסות ייצור המוני שהן חלק מגישת “הפתרון השלם” ממוקדת הלקוח של PV Nano Cell.

דיג’יפלקס מפתחת, מייצרת ומפיצה את DigiFlex FlexoJet 1725, פתרון מהמחשב לגלופה מבוסס הזרקת דיו מהפכני לטכנולוגיות הדפוס פוטופולימר פלקסוגרפי, סדר דפוס, אופסט יבש ורשת. המערכת הייחודית הזאת מאפשרת דימות דיגיטלי על חומרי גלופה אנלוגיים, זולים ואיכותיים, שמפיק תוצאות מעולות עם עלויות ראשוניות ושוטפות מאוד נמוכות. דיג’יפלקס פועלת בכל העולם עם ערוצי הפצה באירופה, צפון אמריקה והמזרח הרחוק.

תגובות סגורות