חדשות היום

פתרונות הקישוריות של מלאנוקס נבחרו ע”י חברת Tencent Cloud, ספקית שירותי הענן מהמובילות בעולם, להאצת תשתיות האינטליגנציה המלאכותית ופלטפורמות הענן

מנועי ההאצה מבוססי טכנולוגיית ה- RDMA ופתרונות הקישוריות החכמים של מלאנוקס

מאפשרים ל- Tencent Cloud לספק שירותי ענן ציבורי מובילים

 

סאניוול, קליפורניה ויקנעם, ישראל – 12 דצמבר 2017 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי חברת Tencent Cloud אימצה את פתרונות הקישוריות של מלאנוקס עבור שירותי הענן הציבורי המבוסס על יכולות מחשוב עתיר ביצועים ועבור פלטפורמות האינטליגנציה המלאכותית המתקדמות של החברה. הענן הציבורי של Tencent Cloud מספק  שירות מאובטח, אמין ובעל ביצועים גבוהים ומשלב בין יכולות התשתית של Tencent עם היתרונות של פלטפורמות מרובות משתמשים.

תשתית הענן של Tencent Cloud עושה שימוש במתגים, במתאמים ובכבלי האית’רנט והאינפיניבנד של מלאנוקס, על מנת לספק שירותי ענן מתקדמים לציבור הרחב. הודות ליתרונותיה של טכנולוגיית ה- RDMA, יכולות המחשוב התוך רשתי, ומנועי ההאצה הנוספים מבית מלאנוקס, הענן הציבורי של Tencent Cloud יכול להציע כעת למשתמשי הקצה שלו את שירותי המחשוב בעלי הביצועים הגבוהים ביותר איתם יוכלו לפתח יישומים מתקדמים ולהציע שירותים חדשים.

 

“חברת Tencent Cloud משתמשת בפתרונות הקישוריות של מלאנוקס ובטכנולוגיית האצת היישומים שלה על מנת לעזור לחברות לפתח את מוצרי הדור הבא שלהם ולהציע שירותים חדשים וחכמים יותר” אומר Wang Huixing סגן נשיא חברת Tencent Cloud. “אנו נרגשים לשתף פעולה עם מלאנוקס על מנת לשלב את טכנולוגיות הקישוריות המובילות בעולם שלהם לשירותי הענן הציבורי שלנו ולתכנן את המשך הגדילה של מוצרי התשתית שלנו על מנת שיתאימו לצרכים הגדלים בקרב לקוחותינו”.

“אנחנו גאים בשותפות עם חברת Tencent Cloud הממנפת את טכנולוגיית הקישוריות המתקדמת שלנו, ולסייע לבנות תשתית ענן ציבורי המבוסס אינטליגנציה מלאכותית ומחשוב בעל ביצועים גבוהים.” אמר אמיר פרשר, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי במלאנוקס  “דרך הענן שלCloud  Tencent, יכולות חברות להרוויח מהטכנולוגיה של מלאנוקס ולבנות מוצרים ושירותים חדשים, הממנפים ניתוח דאטה מהיר ויעיל יותר. אנחנו מצפים להמשך העבודה עםCloud  Tencent ולהרחבת השימוש בפתרונות של מלאנוקס בשירותי הענן שלהם.”

פתרונות הקישוריות של מלאנוקס מספקים את היעילות הגבוהה ביותר למחשוב בעל ביצועים גבוהים, אינטליגנציה מלאכותית, ענן, אחסון ויישומים נוספים.

תגובות סגורות