חדשות היום

רכישה ראשונה של אשוריון-סולוטו בישראל

אשוריון האמריקאית, אשר רכשה בשנת 2013 את סולוטו,  מודיעה על רכישת חברת הסטארט-אפ Drippler, אפליקציה לטיפים והמלצות מותאמות אישית למכשירים סלולריים עובדי Drippler יצטרפו לפעילות Soluto בישראל ובארה”ב

חברת ההייטק סולוטו מודיעה הבוקר על רכישת חברת הסטארט-אפ דריפלר, זוהי רכישה ראשונה בישראל כחלק מחברת האם אשוריון אשר רכשה את סולוטו בשנת 2013. עובדי דריפלר יצטרפו לפעילות החברה בישראל ובארה”ב.

דריפלר אשר הוקמה בשנת 2011 על ידי מתן תלמי, דותן גלרון ורונן יעקובי, מפתחת אפליקציית המלצות מותאמות אישית במטרה לעזור למשתמשים ליהנות יותר מהטלפונים החכמים שלהם. בשנים האחרונות, צברה דריפלר ניסיון במתן המלצות תוכן למיליוני משתמשים על פי מאפייני המכשיר והעדפות אישיות שלהם, ומתן מענה לשאלות טכניות, כל אלו במטרה לעזור לאנשים למצות את השימוש במכשירים שלהם.

סולוטו נוסדה ב-2008 עם החזון לסייע לאנשים ליהנות מהטכנולוגיה שלהם. רוב האנשים אינם יודעים למצות רבות מהיכולות של הטכנולוגיה סביבם, ונתקלים באינספור בעיות טכניות. סולוטו עוזרת למשתמש ללמוד על המכשירים שברשותו ולמצות את יכולותיהם, פותרת בעיות טכניות ואף מצבי קצה כמו מסך שבור שמתוקן בבית הלקוח.

השירות הלומד את הצרכים והרגלי השימוש של המשתמשים על מנת להתאים באופן אישי לכל משתמש את החוויה האידאלית עבורו. המשתמש נחשף לתכנים רלוונטיים עבורו, הסברים, טיפים והמלצות וגם יכול להסתייע במומחה אנושי.

בשנת 2013 נרכשה סולוטו על ידי חברת אשוריון האמריקאית, העובדת עם מפעילות הסלולר והקמעונאיות הגדולות בעולם ומשרתת מעל 300 מיליון משתמשים. מאז הרכישה החברה ממשיכה לעבוד כסטארט-אפ לכל דבר – בסביבה צעירה המעודדת חדשנות ויצירתיות עם אפשרות להשפיע יחד עם חברת האם האמריקאית על מאות מיליוני לקוחות קצה ברחבי העולם.

מאז רכישתה מובילה סולוטו שירות המסייע למשתמשים ליהנות מהמוצרים הטכנולוגיים שברשותם. השירות מספק תכנים, המלצות אישיות ומענה אנושי ממומחים טכנולוגיים לכל בעיה ושאלה.

בנוסף, לאחרונה הפעילה סולוטו שירות חדש בחנויות של מפעילות הסלולר המובילות בארה”ב, המוצע לכל הלקוחות הקונים טלפון חכם חדש. השירות מלווה את המשתמש בתהליך המעבר לטלפון הבא שלו ברכישה או שדרוג בצורה קלה, וכמו כן חיבור למכשירים מתקדמים בבית דוגמת טלוויזיה חכמה, שליטה בבית חכם ועוד.

בעזרת האפליקציה, הלקוח יכול לבצע את הגדרת המכשיר והתאמתו לצרכיו כשירות עצמי ובליווי של יועץ מומחה כשנדרש, בעוד החנות מקבלת מעקב מלא אחר התקדמות הלקוח וכך יכולה להבטיח את שביעות רצונו.

הלקוחות זוכים לשירות המלווה אותם מרגע יציאתם מהחנות ודואג לכך שייהנו מהמכשיר החדש באופן מידי, בעוד מפעילות הסלולר נהנות מתהליך מהיר ויעיל יותר בחנות שמפנה זמן ליותר מכירות.

תומר דביר, מייסד סולוטו ו- SVP באשוריון:”אנו מתרגשים מהצטרפות צוות דריפלר אלינו. הצוות של דריפלר עסק בפיתוח מוצר התואם לעולמות התוכן של סולוטו. החיבור בין החברות הוא טבעי וביחד נמשיך לפתח את השירות שלנו, כך שכל אחד ממאות מיליוני המשתמשים יוכל ליהנות מהיכולות הטכנולוגיות בעולם שסביבו”.

מתן תלמי,מנכ”ל ומייסד דריפלר:”כשהכרנו לראשונה את הפעילות של סולוטו ואשוריון, גילינו עד כמה החזון דומה לשל דריפלר והבנו שיש פה סינרגיה מאוד חזקה. אנחנו שמחים מאוד להצטרף לצוות סולוטו ולהמשיך לעזור לאנשים עם הטכנולוגיה שלהם”

סולוטו מונה כיום כ-100 עובדים במשרדי החברה ברוטשילד תל-אביב וממשיכה לצמוח ולגייס עובדים. החברה עובדת במבנה ארגוני שטוח עם מספר מצומצם של מנהלים, כאשר הצוותים עושים בעצמם את הבחירות בתחומי המוצר, חוויית המשתמש והטכנולוגיה.

 

תגובות סגורות