חדשות היום

חברת Meituan.com בחרה את פתרונות הקישוריות החכמים של מלאנוקס למרכזי הענן, הבינה המלאכותית והביג- דאטה

חברת Meituan.com בחרה את פתרונות הקישוריות החכמים של מלאנוקס למרכזי הענן, הבינה המלאכותית והביג- דאטה

פתרונות הקישוריות המתקדמים של מלאנוקס יחברו אלפי שרתים ויעניקו ל- Meituan.com את התשואה הטובה ביותר להשקעה

מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי חברת Meituan.com אימצה את מתגי ה- Spectrum Ethernet, מתאמי ה- ConnectX  וכבלי ה- LinkX של מלאנוקס, בכדי להגדיל את יעילות מרכזי הענן, הבינה המלאכותית והביג דאטה של החברה.  Meituan.com מספקת פלטפורמת משלוחים און-ליין ונחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם. החברה תומכת ב-280 מיליון משתמשים ו- 5 מיליון סוחרים ברחבי 2,180 ערים בסין, ומעבדת עד 21 מיליון הזמנות בשעות השיא באופן יומיומי. בעזרת פתרונות הקישוריות של 25 ו-100 ג’יגה-ביט ובעזרת טכנולוגיית ה- RDMA, חברת meituan.com תוכל לנתח מידע ביעילות רבה ולהתאים את שירותיה לצרכי המשתמשים והסוחרים און-ליין באופן זריז ומדויק יותר, כמו גם להוריד את עלויות התפעול שלה.

“בחרנו בפתרונות החכמים של מלאנוקס  – מתאמי ה- Ethernet החכמים, המתגים והכבלים  של ה- 25 וה-100 ג’יגה-ביט בכדי לעלות את מהירות הבינה המלאכותית, הביג דאטה ופלטפורמות הענן שלנו. כל אלו יתאפשרו בזכות הביצועים המובילים וטכנולוגיית ה- RDMA“, אמר Hu XiangTao, המנהל של Meituan Cloud Operation ב-Meituan.com. “אנו מתרגשים לשתף פעולה עם מלאנוקס, ולשלב את טכנולוגיית הקישוריות העולמית עם מרכזי הנתונים שלנו, דבר אשר יוביל לשירות טוב יותר למשתמשים שלנו ולהורדת  עלות ההוצאות שלנו”.

“אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם Meituan.com, ולאפשר להם להשתמש בטכנולוגיית הקישוריות שלנו על מנת לזרז החלטות עסקיות ולהציע שירות טוב יותר למשתמשים שלהם,” אמר אמיר פרשר, סמנכ”ל בכיר לפיתוח עסקי במלאנוקס. “טכנולוגיית ה- RDMA של מלאנוקס, יחד עם מתאמי ומתגי 25 ו-100 ג’יגה-ביט מאפשרים לנתח כמויות גדולות של מידע בזמן אמת, מה שהופך את ההחלטות העסקיות למהירות ומדויקות יותר. אנחנו מצפים מאוד להמשך העבודה שלנו עם Meituan בעתיד “.

תגובות סגורות