Nissan India בחרה בפוינטר כחלק מפתרון הרכב המחובר שלה

ראש העין, ישראל – 18 בדצמבר 2017, פוינטר טלוקיישן בע”מ (נאסד”ק ובורסת ת”א, PNTR), ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים לניהול משאבים ניידים (MRM), הודיעה היום כי Nissan India, החברה הבת של ניסאן בהודו, בחרה בפוינטר לאספקת החומרה בפתרון הטכנולוגי של פלטפורמת הרכב המחובר של ניסאן, NissanConnect, בשיתוף פעולה עם InfoTrack Telematics ההודית. פתרון הרכב המחובר של ניסאן הינו פלטפורמת מידע ותקשורת משולבת המתחברת לטלפון החכם של לקוחות ניסאן, ומציעה מגוון רחב של שירותי נוחות ברכב, ניווט ואבטחה.

NissanConnect הינו פתרון טכנולוגי המותאם לרכב מקושר. המערכת כוללת יחידת שליטה, תקשורת וטלמטיקה, המבוססת על חומרה של פוינטר ופתרון תוכנה משלים מ-InfoTrack Telematics. פתרון הרכב המחובר יהיה זמין לכלל הרכבים החדשים של Nissan India.

Cello-CANiQ, יחידת ניהול הצי החכמה של פוינטר שנבחרה לפרויקט זה, משתמשת באלגוריתם חכם המשלב מידע ממספר חיישני רכב וממשקים. תכונות ה- Cello-CANiQכוללות בין היתר, קישוריות OBD, דיאגנוסטיקה לרכב, תכונות התנהגות נהג מתקדמות ותחקור תאונות.

דוד מחלב, מנכ”ל פוינטר אמר: “אנו גאים מאוד בכך ש-Nissan India בחרה בחומרה של פוינטר כיחידת בקרת טלמטיקה לפתרון הרכב המחובר שלה. אנו חושבים כי נפלה בחלקנו זכות לקחת חלק במסע חדשני זה, אשר מבוסס על חזונה של ניסאן לקישוריות ומוביליות חכמה. אנו מזהים פוטנציאל צמיחה מהותי בפתרון הרכב המקושר, המביא ערך מוסף משמעותי הן לצרכנים והן לשוק הרכב. אנו רואים במהלך זה צעד ראשון לשיתוף פעולה עתידי ואנו מקווים כי הצלחת העבודה המשותפת תאפשר לנו לעבוד עם ניסאן במדינות נוספות. יתר על כן, הודו הינה פנומנה ושוק בתולי בתחום הטלמטיקה, ואנו נרגשים מההזדמנויות החדשות בתחום הטלמטיקה אותן אנו מזהים ברחבי המדינה.”

ארון מלהוטרה, מנכ”ל Nissan Motor India אמר: “NissanConnect מגלמת בתוכה את חזית רוח החדשנות של ניסאן ומטרתה להעצים את חווית הנהיגה הכוללת לכולם. היא מאפשרת יותר נוחות, שליטה ובטיחות באמצעות טכנולוגיות אשר מחברות בין אנשים. NissanConnect מסייעת ללקוחותיה כבר היום תוך קבלת השראה מהעתיד.”

תגובות סגורות