ברקום מאשרת: נחתמה עסקה עם DOD שתפתח קו יצור ייחודי עבור ברקום ותייצר עבורה מצלמות משוכללות לרכב

אחרי מו”מ ארוך ומייגע והכחשות מרומזות מצד הצדדים, חברת ברקום אישרה הלילה כי DOD תפתח קו יצור ייחודי עבור ברקום ותייצר עבורה מצלמות משוכללות לרכב. העסקה הבשילה בתערוכת CES 2018 בלאס וגאס ונחתמה השבוע. התקנות המחמירות בתעבורה ובפרט נוכח שיטת ניקוד שמכפילה את עצמה ונכנסת בימים אלה לתוקפה, נדרשת היערכות מצד האזרח הקטן שברוב המקרים עומד חסר אונים מול מערכת חזקה עם “הוכחות חותכות” ו”מילה של שוטר”. חברת ברקום – יבואנית הטכנולוגיה הבינלאומית תשווק מצלמות רכב משוכללות שתתמודדנה מול מצלמות המשטרה ותזכה נהגים שהורשעו על לא עוול בכפם.

DOD היא החברה המובילה בעולם בשוק מצלמות לתיעוד הנסיעה ברכב. המוצרים של DOD זוכים להצלחה רבה בזכות בלאי הנמוך בשוק, איכות צילום מרשימה, עמידות לטמפרטורות גבוהות ושלל פונקציות מתקדמות.

חברת Barcom היא חברה ישראלית וגלובלית העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של מותגי טכנולוגיה מובילים. החל משנת 2006 מיצבה עצמה החברה כמומחית לתחום מוצרי תקשורת, טכנולוגיה חדשנית ואביזרים נלווים כאשר מומחיותה העיקרית של Barcom היא בבניית קווי מוצר המותאמים עבור לקוחותיה. כיום ניתן למצוא את מוצרי החברה בלמעלה מ-800 נקודות מכירה בפריסה ארצית ברחבי ישראל ובמספר רב של מדינות בעולם.

תגובות סגורות