החפיץ שישמור עליכם ממתקפות סייבר מגייס 400,000 דולר בקיקסטארטר

Akita ביקשה לגייס 30,000$ בקמפיין מימון המונים לחפיץ שמגן על הרשת הביתית מפני פריצה ושימוש לרעה. כמעט 4,000 גולשים העיפו את הקמפיין לשמיים עם גיוס של 400,000$

האם מתקפת המשובטים של 2016 (Mirai) לא תחזור שנית? חפיץ ישראלי חדש ששובר את קיקסטארטר רוצה לדאוג לכך. דוד קלר, מנכ”ל Prime, שארזה את הטכנולוגיה לחפיץ ביתי, מסביר “אקיטה הגיעו עם טכנולוגיה מרשימה שמסוגלת למנוע את מתקפת הסייבר הבאה ולראות האם מישהו משתמש במצלמת התינוק כדי לעקוב אחריכם, או במדפסת הביתית כדי לתקוף שרתים בעולם, והאתגר היה לארוז את זה למוצר פשוט, שמתחבר בקליק ומגן על הבית”.

ומה עושה אקיטה? אקיטה מתחברת לרשת הביתית ועומדת בין שלל המכשירים לבין הרשת החיצונית. המערכת מנטרת באמצעות אלגוריתמים שונים את הרשת ופעולותיה ויודעת להבדיל בין פעולות רגילות לכאלה שאינן נורמליות. כך למשל, אם המזגן מתחיל לגשת לאתרי אינטרנט, כפי שאירע בתקיפה של סוף 2016, אקיטה מנטרלת אותו ומודיעה על כך, באמצעות האפליקציה הסלולרית.

“את כל הערכים הללו היה צורך לארוז לתוך מוצר שפשוט להכניס הביתה ולהתקין” מוסיף קלר “אקיטה מתחברת לרשת בקליק, ולאחרי הליך login קצר, היא הופכת לפריט נאה שניצב בבית על הדרך מבצר את המכשירים הדיגיטליים מפני פריצה או ניצול לרעה”. אקיטה גייסה עד כה למעלה מ- 400,000$ בקמפיין קיקסטארטר אותו היא מנהלת, כאשר כמעט 4,000 גולשים רכשו את המכשיר במכירה מוקדמת.

Prime הוקמה בשנת 2011 על ידי דוד קלר, עומרי בר זאב ואיתי עמיר. החברה מעצבת חפיצים טכנולוגיים ואמצעים לתעשיית המדיקל ומסייעת לחברות גדולות וסטארטאפים בפיתוח, עיצוב והתאמת טכנולוגיה למוצרים יומיומיים. העבודה נעשית לאחרמחקר מעמיק, ניתוח דפוסי השימוש במוצר ויצירת התנאים הדרושים להצלחתו. המשרד זכה גם בעבר בפרסי עיצוב בינלאומיים רבים, בהם פרסי ה reddot design award וה iF design award.

הפרויקט של אקיטה זמין בכתובת: https://www.kickstarter.com/projects/akita/akita-instant-privacy-for-smart-homes

תגובות סגורות