חדשות היום

מלאנוקס החלה לספק את BlueField – הפלטפורמה החדשנית של מערכת על גבי שבב ואת מתאמי ה- SmartNIC לחברות ולקוחות מובילים

BlueField מספק ביצועי שיא לאחסון, מהירות רשת של 200Gb/s וקישוריות – PCIe-Gen4, המאפשרים פתרונות מובילים לאחסון, רשתות ואבטחה עבור מרכזי נתונים קיימים ועתידיים.

סאניוול, קליפורניה ויקנעם, ישראל – 4 בינואר 2018 מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על אספקת המשלוחים הראשונים של פלטפורמות ה-BlueField, מערכת על גבי שבב SoC)) ומתאמי SmartNIC, למרכזי נתונים מובילים, חברות Hyperscale  וספקיות ציוד המקור (OEM) המובילות בעולם.

מערכת ה-BlueField  Dual-port 100Gb/s (SoC) של מלאנוקס, אידיאלית עבור שירותי ענן, Web 2.0, ביג-דאטה, אחסון, ארגונים  גדולים, מחשוב עתיר ביצועים ויישומים של פונקציות רשת וירטואליות (NFV).

BlueField קובע שיאי ביצועים חדשים של NVMe-Over-Fabrics, ומציג יותר משבעה וחצי מיליון IOPs בבדיקות ביצועים ראשוניות לצד אפס ניצולת מעבד. מאיצי החומרה והפריקה המתקדמים  NVMe-Over-fabrics של BlueField מבטיחים ביצועים מרביים  עם אפס  ניצולת של יכולות המעבד, ובכך משפרים את עלות הבעלות הכוללת של המערכת (TCO). בנוסף, ל-BlueField יכול לספק קרוב ל -400Gb/s  רוחב פס דו-כיווני עבור יציאות כפולות של 100Gb/s.

“אנו נרגשים לספק את מערכות ה –  BlueField ומתאמי ה- SmartNIC ללקוחותינו ולשותפינו, ולאפשר להם לבנות את הדור הבא של מערכות אחסון, ענן, אבטחה ופלטפורמות אחרות ובכך להשיג יתרון תחרותי”, אמרה יעל שנהב, סמנכ”ל מוצרים במלאנוקס טכנולוגיות. “מוצרי BlueField קובעים שיאי ביצועים חדשים ומספקים את הביצועים המובילים בתעשיית ה NVMe ובתפוקת נתונים. אנו גאים בצוות המוביל שלנו על אספקת מוצרים חדשניים אלה, אשר נועדו לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של מרכזי הנתונים הקיימים והעתידיים. “

סדרת מוצרי BlueField הינה מערכת משולבת על שבב המאפשרת ביצועים אופטימליים למערכות אחסון NVMe, וירטואליזציה של פונקציות רשת (NFV), מערכות אבטחה ועוד. פתרונות ה- BlueField dual port 100Gb / s וה- SoC משלבים את טכנולוגיית ה- ConnectX-5  המובילה של מלאנוקס, עם מערך של מעבדי ARM A72 64 ביט בעלי ביצועים גבוהים, וחיבוריות  של PCIe Gen3 ו- Gen4.

תגובות סגורות