ווסטרן דיגיטל חושפת פתרונות חדשים בעלי ביצועים גבוהים לעולם המובייל המיועדים להתמודדות עם הביקוש לתוכן באיכות גבוהה

לנוכח התחכום הגובר של תכני מובייל ואפליקציות, מציגה ווסטרן דיגיטל פתרונות מובייל חדשים המתוכננים על מנת לאפשר ללקוחות לאגור טוב יותר, לשתף וליהנות מעושר של תכנים על גבי מכשירי המובייל שלהם. בכנס המובייל המתקיים השבוע בברצלונה, מציגה החברה את כרטיס הפלאש המהיר בעולם בטכנולוגיית UHS-I: לצד הכרטיס,  SanDisk Extreme® UHS-I microSDXCTM card, בנפח 400 גיגה-בייט, מציעה החברה גם הדגמה ראשונה של העתיד: כרטיסי הזיכרון המקושרים ישירות לערוץ PCIe, באופן המאפשר להציג את הביצועים הנדרשים באפליקציות הדור הבא.

בין אם מדובר באפקליציות הבוחנות את העולם החדש של מציאות וירטואלית, או בקליטת וידיאו ב- 4K מסמארטפון או מרחפן, צרכנים צפויים להתבסס על Western Digital על מנת ליהנות מטכנולוגיית זיכרון פלאש יציבה עוד יותר, על מנת לקבל חוויה משופרת.

כרטיס 400GB SanDisk Extreme UHS-I microSD מתוכנן על מנת לסייע למשתמשים להעביר תכנים במהירות גבוהה מאי-פעם. עם קצב העברה של 160 מגה-בייט לשניה, מציע הכרטיס מהירות גבוהה ביותר מ- 50% בהשוואה לכרטיסים שהיו זמינים עד כה. הכרטיס מסוגל להגיע לקצב חסר התקדים הזה באמצעות מינוף הטכנולוגיה הקניינית של Western Digital. בנוסף, תומך הכרטיס גם במפרט A2, המאפשר טעינה והפעלה מיידית של יישומים.

לדברי ג’ים וולש, סגן נשיא ביכר ומנהל תחום הפתרונות ללקוחות בווסטרן דיגיטל: “צרכנים מצפים לחוויית מובייל טובה יותר, וטכנולוגיית 3D NAND שלנו מרחיבה את גבולות החדשנות על מנת לאפשר להם ליצור וליהנות מתוכן עשיר יותר על גבי המכשירים שלהם. המומחיות שלנו בתחום האלקטרוניקה של זיכרון פלאש וכרטיסי microSD מאפשרת לנו להציג ביצועים חסרי תחרות. פריצת הדרך של כרטיס SanDisk microSD מהווה הוכחה למחויבותה של ווסטרן דיגיטל לאספקת פתרונות מתקדמים יותר, המאפשרים למידע להתרחב ולפרוץ גבולות”.

ווסטרן דיגיטל  מציגה בברצלונה גם הדגמה ראשונה של פלטפורמה חדשה שתאפשר לשלב כרטיסי פלאש על גבי ערוצי PCIe. עם ציפייה לדור חדש של דרישות מחשוב בעולם המובייל, יישום טכנולוגיית PCIe בכרטיסי פלאש יספק יכולת לקרוא קבצי נתונים מהר יותר מהאפשרי במסגרת פלטפורמות הדור הנוכחי. המהירויות האלה חיוניות ליישומי תוכן בהפרדה גבוהה דוגמת וידיאו בהילוך איטי במיוחד, הקלטת וידיאו ב- 8K והקרנתו. PCIe שימש באופן מסורתי במערכות בעלות ביצועים גבוהים במיוחד הפועלות במרכזי עיבוד נתונים: ערוץ PCIe Gen 3.0  בודד מסוגל להציג מהירויות של עד 985MB/s.

במסגרת הכנס בברצלונה, מציגה Western Digital את כרטיס UHS-I microSD וטכנולוגיה של כרטיסי זיכרון פלאש הפועלים בערוץ PCIe, יחד עם דיסקים SSD מדגמי Western Digital PC SN720 ו- PC SN520 המתוכננים לספק חוויית משתמש מקוון באופן רצוף, ובעלת כושר תגובה מהירה – במסגרת מכשירים ניידים.

Western Digital מציעה את סל המוצרים החרב ביותר הפותח אפשרויות שימוש במידע ונתונים, ומסייע בקליטה, שמירה וגישה לתכנים.

תגובות סגורות