קסטודיו טכנולוגיות, מרכז המו”פ של התעשייה האווירית בסינגפור, הכפיל את הכנסותיו למעל ל- 13 מיליון דולר סינגפורי

קסטודיו טכנולוגיות (Custodio Technologies), מרכז המו”פ של התעשייה האווירית בסינגפור, הכפיל את הכנסותיו למעל ל-13 מיליון דולר סינגפורי. במהלך 2017 הרחיבה החברה את נוכחותה במדינה APAC עם שני חוזים שנחתמו עם לקוחות ממשלתיים בשתי מדינות המשתייכות לאיגוד מדינות דרום מזרח אסיה (ASEAN).

בשנת 2017 השיקה קסטודיו את מוצרה הראשון, ORBWEAVER – מערכת התרעה לזליגת מסמכים מהארגון. המערכת מאפשרת לארגונים לדעת ולהגיב על אירועי זליגת מידע שהתרחשו למרות ההגנות המוטמעות בארגון. המערכת מתריעה לגורמי הביטחון בארגון על הימצאות של נכסים מעבר לגבולות הארגון וזאת ללא קשר לאופן זליגת המידע.

הישג נוסף של קסטודיו הוא קבלת מענק לפרויקט מו”פ משותף עם אוניברסיטת סינגפור לטכנולוגיה ועיצוב (SUTD) בשיתוף פעולה עם חברת התקשורת StarHub. המענק ניתן לחברה במסגרת תוכנית מענקי של קונסורציום הסייבר של סינגפור (SGCSC) לשנת 2017. הפרויקט מתמקד בזיהוי התקני אינטרנט של הדברים (IoT) מאחורי רכיבי רשת העושים שימוש בטכנולוגית NAT תוך שימור פרטיות המשתמשים. נושא זה הוא אבן הפינה לפיתוח פתרון שלם שיאפשר לספקי טלקום להשיג נראות לתעבורה חריגה (בעלת פוטנציאל זדוני) שמקורה בהתקני IoT ביתיים. בדרך זו, ספקי טלקום יוכלו להגן על התשתית מפני מתקפות סייבר,  לצמצם את שיבושי השירות ללקוחות תוך שמירה על פרטיותם.

במחצית הראשונה של 2018 צפויה קסטודיו לשחרר את הטכנולוגיה השנייה שלה המתאימה למסחור – פלטפורמה לניתוח וייחוס אירועי סייבר.

***

בתמונה:
צוות קסטודיו טכנולוגיות בסינגפור

קרדיט: התעשייה האווירית

תגובות סגורות