חדשות היום

דאסו סיסטמס העניקה לחברת ADCOM  ישראל את מעמד שותף הזהב

דאסו סיסטמס, חברת ה-3DEXPERIENCE, מובילה עולמית בפתרונות תוכנה תלת ממדיים, העניקה לחברת ADCOM ישראל את מעמד שותף הזהב למצוינות.

תכנית השותפים של דאסו סיסטמס נועדה להוקיר ולתגמל שותפים מצטיינים מכל העולם הפועלים בהתאם לחזון החברה. התוכנית מתבססת על שני פרמטרים:

  • הערכת ביצועים המסתמכת על מדדים מרכזיים כמו מצוינות וביצועים במכירות, אימוץ ומחויבות לאסטרטגיה של דאסו סיסטמס והשקעה בשיווק
  • תגמול ההשקעה של השותפים באמצעות תכנית הטבות המבוססת על הצמיחה בביצועים

“דאסו סיסטמס מעריכה מאוד את שותפיה לעסקים ולפיתוח”, אמר אלי בויקיס, מנכ”ל דאסו סיסטמס ישראל. “השותפים שלנו ממלאים תפקיד מרכזי בפעילותינו לקידום חדשנות בתעשייה. ADCOM הראתה ביצועים יוצאים מן הכלל במחויבותה אלינו וסייעה לנו רבות להגיע למטרותינו העסקיות בישראל “.

שמוליק קידר, מנכ”ל ADCOM ישראל, אמר כי “זהו כבוד גדול בשבילי לקבל את מעמד שותף הזהב בשם כל צוות ADCOM. אנו מחויבים מאוד לקידום חזון העתיד של דאסו סיסטמס וגאים בכך שאנו לוקחים חלק משמעותי בהפיכתו למציאות “.

שיתוף הפעולה בין ADCOM ודאסו סיסטמס החל בשנת 2005, השנה בה דאסו סיסטמס רכשה את חברת ABAQUS Inc., אותה ייצגה ADCOM בישראל. תוכנת ABAQUS מאפשרת לבצע אנליזות מתקדמות למוצרים במגוון רחב של תעשיות כגון: תעופה, רכב, ביו-רפואה, אנרגיה, הנדסה, היי-טק ועוד. ADCOM יחד עם דאסו סיסטמס, הצליחה לחשוף את התוכנה לשימוש נרחב בתעשייה בישראל אצל מספר הולך וגדל של לקוחות מתעשיות שונות.

הפתרון של ABAQUS נחשב פופולרי בקרב לקוחות בזכות רמת הטכנולוגיה המתקדמת שלו, התמיכה הטכנית ומשאבי הלימוד וההדרכה אשר מספקת חברת ADCOM. במהלך השנים, נוספו טכנולוגיות רבות המרחיבות את הפתרונות המוצעים ללקוחות כמו: אופטימיזציה טופולוגית ופרמטרית, פתרון לבעיות זרימה והתעייפות, פתרונות לבעיות קרינה אלקטרומגנטית הדמיה של מאמצים המתפתחים בהדפסה תלת ממדית ועוד. בנוסף, התוכנה נמצאת בשימוש לצורכי מחקר ולימוד ברוב המוסדות להשכלה גבוהה בישראל, בין היתר בטכניון, אוניברסיטת תל-אביב ואוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

הזכייה במעמד שותף הזהב משקפת את ההצלחה רבת השנים ובמיוחד את ההישגים יוצאי הדופן בהטמעת השימוש בתוכנה בתעשייה ובאקדמיה בישראל.

תגובות סגורות