חדשות היום

האקתון הסטודנטים הראשון מסוגו התקיים בפקולטה להנדסה באוניברסיטת תל-אביב בשיתוף עם אלביט מערכות

אלביט מערכות, בשיתוף עם ועד הסטודנטים להנדסה של אוניברסיטת ת”א הפקולטה להנדסה וארגון עמיתי התעשייה של הפקולטה, קיימה בשבוע שעבר את HackaTAU, ההאקתון הראשון מסוגו בפקולטה להנדסה שבאוניברסיטת ת”א, עבור סטודנטים מכל מקצועות ההנדסה.

בהאקתון, אשר נמשך למעלה מיממה, השתתפו כ-20 קבוצות, בהן כ-100 סטודנטים וסטודנטיות מתחומי ההנדסה השונים: תוכנה, אלקטרוניקה, תעשייה וניהול, מכניקה, ביו רפואה וכן מדעי המחשב. במקום הראשון זכו קבוצת Signs מהפקולטה להנדסת חשמל וממדעי המחשב, אשר פיתחו כפפה שיודעת לקרוא תנועות משפת הסימנים ולהפוך אותן לשמע (voice) באמצעות הטלפון הנייד.

שלי גורדון, סגן נשיא, משאבי אנוש באלביט מערכות אמרה: “חברת אלביט מערכות גאה להוביל את ההאקתון הסטודנטים הראשון מסוגו ביחד עם ועד הסטודנטים להנדסה באוניברסיטת תל אביב. כחברה הנמצאת בחזית הטכנולוגיה העולמית, אנו באלביט מערכות מתמודדים בשגרת היומיום עם מתן פתרונות פורצי דרך לאתגרים עכשוויים ועתידניים. עשרות מהנדסים ומהנדסות של אלביט מערכות ליוו, הדריכו ותרמו לסטודנטים מהידע והניסיון המקצועי הרב שלהם בפרויקט ייחודי זה, אשר מהווה  נדבך נוסף לחיזוק והעמקת הקשר של החברה עם מהנדסי דור העתיד”.

תגובות סגורות