חדשות היום

קוליסיס טכנולוגיות השלימה את רכישת אנרטק מערכות הישראלית

קוליסיס טכנולוגיות     (Coolisys Technologies Inc.) www.coolisys.com    חברת הבת של DPW Holdings הנסחרת בבורסה האמריקאית תחת הסימול: DPW השלימה את רכישת חברת אנרטק מערכות 2001 בע”מ מחברת האם מיקרונט- אנרטק. קוליסיס טכנולוגיות מקליפורניה, ארה”ב, מספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתעשיות הביטחוניות, למערכות רפואיות, מערכות תעשייתיות מתקדמות ואספקת טכנולוגיה לשימוש בחדרי שרתים.

קוליסיס שילמה עבור רכישת אנרטק סכום כולל בסך 9,250,000 דולר, הכולל (א) 5,250,000 תשלום במזומן בקיזוז הגבלת חוב לבנקים עד 4,000,000 דולר וחוב בין-חברתי, (ב) העברת חוב קיים לבנקים בסך 4,000,000 ו- (ג) תשלומים שונים לבנקים להפחתה משמעותית של ניצול קווי האשראי של אנרטק לתמיכה בהסכמי ייצור ארוכי טווח של החברה ולקחת חובות . עוה”ד שרון קדוש ועודד בז’רנו ממשרד גרוס (GKH) ייצגו את קוליסיס בעסקה.

חברת אנרטק מפתחת ומייצרת מערכות שיגור טילים, מערכות בקרה ושליטה, מערכות ממוחשבות לבדיקות אוטומטיות, מערכות כוח והספק ומערכות רפואיות. אנרטק דיווחה  על הכנסות של יותר מ- 8 מיליון דולר בשנת הכספים של 2017. החברה הינה שותפה אסטרטגית של התעשייה הביטחונית במתן פתרונות ומפעילה פרויקטים משותפים ארוכי טווח. החברה מספקת פתרונות שונים, לרבות מערכות לשיגור טילים, מערכות בקרה ושליטה, מערכות בדיקה אוטומטיות, מערכות הספק ממוחשבות ועוד.

נשיא ומנכ”ל קוליסיס טכנולוגיות מר עמוס קון (Amos Kohn) אמר: “רכישת אנרטק, הינו צעד עיקרי באסטרטגיית הצמיחה שלנו לשנת 2018 ולאחריה. אנו מאוד שמחים על הרכישה, באמצעותה נרחיב את הפעילות שלנו כספק טכנולוגיות לסקטור הביטחוני והרפואי ונפיק תועלת מהסינרגיה הצפויה בין קבוצות החברות שבבעלות קוליסיס. אנו מצפים להגדלה משמעותית של הפעילות העסקית, הפיתוח והייצור בכל קבוצת החברות. בהמשך לרכישת אנרטק, נרחיב באופן משמעותי את השירותים שאנו מספקים לסקטור הביטחוני והצבאי בארץ אשר בחלקם מבוסס על כספי הסיוע הביטחוני האמריקאי לתעשייה הביטחונית בישראל Foreign Military Financing – FMF)). בנוסף אנו מתכוונים להרחיב את הפעילות המסחרית המבוססת על פיתוח וייצור מערכות צבאיות להודו תוך שימוש בהתחייבויות OFFSET של התעשיות הביטחוניות הגדולות בישראל.”

תגובות סגורות