חדשות היום

QualiTest הישראלית זכתה בחוזה לחמש שנים לניהול מערך הבדיקות של סוכנות הידיעות העולמית Associated Press

QualiTest הישראלית, חברת בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות הגדולה בעולם, נבחרה מחדש על ידי סוכנות הידיעות הבינלאומית Associated Press (AP) לניהול מערך הבדיקות המקיף שלה ברחבי העולם בחמש השנים הבאות. QualiTest נבחרה בזכות הרקורד המוכח שלה בעבודה עם סוכנות הידיעות עד כה ובזכות היותה חברת הבדיקות המובילה בעלת הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים אותם מטמיעה לניהול מערכי הבדיקות של לקוחותיה.

QualiTest תנהל את מערך הבדיקות של הפלטפורמות שמניעות את יצירת, עיבוד והפצת התוכן של סוכנות הידיעות AP ללקוחותיה ולמערכות החדשות ברחבי העולם. כחלק מהחוזה, QualiTest תמשיך לספק מתודות בדיקה מתקדמות, כולל אוטומציה, בזכות המובילות הטכנולוגית של AP בתחום ה-DevOps בנושאי המדיה. אלו כוללים את הטכנולוגיותElastic Search, Mongo DB, Java Selenium, Drupal CMS, KDT Framework ושירותי הרשת של אמזון.

חידוש החוזה, לאחר שלוש שנות עבודה מוצלחות, כולל הרחבה של תחומי הבדיקות, אשר חלקן היו ידניות ומעתה יהפכו אוטומטיות: בדיקות פונקציונאליות, בדיקות ביצועים ו-TPI, בדיקות אינטגרציית מערכת, שיוטמעו גם על ידי צוות הבדיקות הפנימי של AP. בפרויקט יעבדו 14 בודקי תוכנה של QualiTest וכן ארכיטקט בדיקות, הן בתוך AP והן ב-Offshore.

 

תגובות סגורות