חדשות היום

הסטארט אפ הישראלי ספארק מחממת טרה ביקנעם  משיק את אפליקציית החנייה ב-  65 ערים בצרפת

הודות לשיתוף פעולה אסטרטגי עם OPnGO, הזרוע הדיגיטלית של ענקית החניה אינפרא-פארק, ספארק מעמיקה את האחיזה בשוק הצרפתי ותגיע ל-100 ערים במהלך 2018

חברת   sPARK הישראלית, סטארט אפ מחממת טרה ביקנעם, שפיתחה את אפליקציית “פולי.פיית החניה”, הממליצה לנהגים על מקום חניה אידיאלי בזמן אמת ומנווטת אותם למקום החניה, מודיעה היום על פתיחת השירות שלה ב-65 הסובבות את פאריז (איל-דה-פראנס) וזאת בהמשך להסכם המסחרי שנחתם עם חברת OPnGO הצרפתית מקבוצת אינפרא פארק הבינלאומית לפני מספר חודשים.

כאמור, ההסכם עם OPnGO נועד להכניס את אפליקציית החנייה לשימוש במאות ערים ברחבי העולם בשנים הקרובות והוא צפוי להניב לחברה הכנסות של כ-24 מיליון שקלים בשלוש השנים הקרובות.

פולי,אפליקציית החניה מבית ספארק, הוא פתרון חדשני ומקיף לבעיית החניה של הנהגים. בשונה מאפליקציות אחרות, “פולי” נותנת מענה לכלל ההיבטים של חיפוש החניה – החל ממתן המלצות אישיות לחניה, איתור מקום חניה אידיאלי בזמן אמת, ניווט מנקודת המוצא – היישר למקום החניה, מידע חנייתי לצידי הדרך וכלה בניווט רגלי מהמכונית ליעד ובחזרה.

שיתוף הפעולה עם החברה הצרפתית כלל השקעה כספית בספארק ושילוב היכולות של OPnGO ושל פולי (Polly) לכדי מוצר אחד המספק מענה כולל לנהג ולעיריות ברחבי העולם.

משתמשי האפליקציה המאוחדת יהנו משירותי חניה מגוונים, ביניהם:

  • המלצה אישית, מנומקת ובזמן אמת על מקום חניה אידיאלי סביב היעד,
  • ניווט חכם לחניה כולל מסלול ניווט מכל נקודת יציאה ישר לחניה ברחוב או בחניון
  • הזמנה מראש של מקום חניה (pre-booking) בחניונים,
  • הנחות ושירות מנויים, חניה אוטומטית ללא צורך בעמדות כירטוס או תשלום,
  • תשלום באמצעות הנייד עבור שירותי חניה ברחוב ובחניונים ועוד.

זהר באלי, מנכ”ל ספארק אומר: “שיתוף הפעולה עם אינפרא פארק מאפשר לנו להציג פתרון מלא ואפקטיבי לנהג, ובעיקר מאיץ את הפריסה שלנו ברחבי העולם באופן דרמטי. זוהי יכולת הכרחית להצלחה שלנו”

 

תגובות סגורות