חדשות היום

טושיבה מתגברת את המחשב הלביש והמשקפיים החכמים שלה בחבילת פתרונות תוכנה לתעשייה המבוססים Windows 10 

  • הפתרונות החדשים המיועדים לתחומי הייצור והתחזוקה פותחו על ידי שותפתה של טושיבה, חברת Ubimax
  • xMake, , xInspect ו- xAssist הם פתרונות המחשוב הלביש הראשונים מסוגם של Ubimax הפועלים על פלטפורמת חלונות

3 ביוני 2018. תל אביב. טושיבה הכריזה על תוספת של חבילת פתרונות המיועדים למחשב הלביש הראשון שלה, dynaEdge DE-100 ולמשקפיים החכמים AR 100, המיועדים לתגבר את פעילותם של עובדים בייצור ובתחזוקה.

הפתרונות החדשים – xMake, xInspect ו- xAssist – פותחו על ידי השותפה האסטרטגית של טושיבה, חברת Ubimax, מובילת השוק לפתרונות מחשוב לביש לארגונים במגזרי תעשייה שונים והם הראשונים מסוגם המותאמים לעבודה עם ה- dynaEdge של טושיבה, מערכת המחשוב הלביש הארגוני הראשונה שרצה על סביבת Windows 10.

dynaEdge DE-100 הוא מערכת מחשוב Edge לבישה וניידת שמציעה את הכוח והביצועים של מחשב פיסי מתקדם. המשקפיים החכמים, AR 100 מצוידים בחיבור Wi-Fi מתקדם, חיבור בלוטות׳ ו-GPS , המאפשרים להתחבר לרשת הארגונית, לקבל ולשלוח מידע ולשדר וידאו חי. הפתרון המשולב, מתוכנן לסייע לעובדים בתעשייה לייעל את עבודתם ולבצע את משימותיהם נכון יותר ויעיל יותר:

xMake – מאפשר להקרין על המשקפיים החכמים הנחיות שוטפות לעבודה, במהלך תהליך הייצור, בתעשייה, על פס הייצור, או במהלך בדיקות האיכות.

xInspect – מספק לעובדים ליהנות מחוויית קישוריות החופשית משימוש בידיים וגישה למידע חיוני, דוגמת תרשימי זרימה, מעגלים חשמליים, או רשימות לבדיקה, במגוון תחומי תעשייה.

xAssist – מאפשר גישה מרחוק למומחים הנמצאים רחוק מהשטח עצמו ולקבל הנחיות והמלצות לפעולה – בזמן אמת.

״יש עניין רב בפתרונות משקפיים חכמים לשימוש עסקי״, אומר מאקי יאמשיטה, סגן נשיא בכיר לפתרונות מחשוב בטושיבה אירופה. ״בסקר שערכנו גילינו ש-82 אחוז מהארגונים מתכננים להטמיע טכנולוגיות דומות אצלם בשלוש השנים הקרובות, וברבים אחרים יש עדיין עיכובים בגלל נושאי אבטחה, אמינות וסטנדרטים של תשתיות. הפתרון מבוסס ה- Windows 10 שאנו מציעים, מתמודד בהצלחה עם האתגרים הללו. שיתוף הפעולה עם Ubimax מאפשר לנו לקחת את הפונקציונליות הרבה שיש במקפי מציאות רבודה ולהעלות אותה לרמות חדשות של פעילות ארגונית״.

לדברי יאן ג׳ונקר, CCO  של חברת Ubimax, פתרון המשקפיים החכמים של טושיבה שרץ על פלטפורמת חלונות, הביא להתרגשות רבה בקרב הלקוחות והשותפים של Ubimax. ״פתרונות המשקפיים החכמים שלנו ושל טושיבה משנים את כללי המשחק עבור סביבת העבודה״.

הפתרונות החדשים יהיו זמינים החל מחודש יוני 2018  באמצעות חברת מפעיל, המייצגת בישראל את חברת טושיבה.

תגובות סגורות