חדשות היום

סינופסיס מוסיפה אלגוריתמים חדשים למאיצי פרוטוקול האבטחה של DesignWare לחיזוק ההגנה על שבבים ל-IoT

סינופסיס (Nasdaq:SNPS) הכריזה על הוספת האלגוריתמים ChCha20 ו-Poly1305 (RFC7539) ל-IP DesignWare Multipurpose Security Protocol Accelerator שלה. מהלך זה מאפשר למתכננים לממש בצורה יעילה את הפונקציונליות החדישה ביותר של הצפנה ואותנטיקציה בכדי להגן על ה-SoCs (מערכות על גבי שבב) שלהם לאינטרנט של הדברים (IoT). ה-Security Protocol Accelerator IP משפר את ביצועי פרוטוקול אבטחת המידע באמצעות תמיכה בריצוף (sequencing) יעיל של נתונים וכן עיבוד מקבילי של פעולות הצפנה דוגמת אותנטיקציה ופעולות הצפנה-פענוח. באמצעות הוספת אלגוריתמים אלה ל-Security Protocol Accelerator IP, מתכננים יכולים לאבטח יישומים לתקשורת אינטרנט המתבססים על פרוטוקול TLS (Transport Layer Security) בגרסאות 1.2 ו-1.3, כולל דפדפנים, התקני Voice-Over-IP ויישומי בית חכם.

ה-DesignWare Multipurpose Security Protocol Accelerator IP מאיץ קשת רחבה של אלגוריתמים עתירי חישוביות להצפנה הנדרשים על ידי רוב פרוטוקולי אבטחת המידע, דוגמת  SSL/TLS, IPsec, WiFi ו-LTE. פונקציות האבטחה המתקדמות של ה-Security Protocol IP כוללות תמיכת TEE (Trusted Execution Environment), גישה מאובטחת למפתח הצפנה ואמצעים דיפרנציאליים לניתוח הספק המחזקים את ההגנה בפני איומי אבטחת מידע. פונקציית הווירטואליזציה מאפשרת למתכננים לשתף מופע יחיד של Security Protocol Accelerator לרוחב מעבדים מארחים רבים, או מעבד מרובה ליבות, בכדי להוריד עומס מהפונקציונליות של אבטחת המידע במטרה להקטין את שטח הלוגיקה והזיכרונות וכן לפשט את ניהול התוכנה.

“מתכנני השבבים מתבססים על מאיצים של פרוטוקולי אבטחת מידע בכדי לשפר את הביצועים ולצמצם את זמן השיהוי של אלגוריתמים להצפנה ב-SoCs”, אמר ג’ון קוטר, סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס. “הוספת האלגוריתמים ChaCha20 ו-Poly1305 וכן אמצעים נגד מתקפות side-channel ל-DesignWare Security Protocol Accelerator IP מאפשרת תקשורת אינטרנט מאובטחת יותר למיליוני התקנים מקושרות המתבססים על פרוטוקול ה-TLS”.

זמינות

ה-DesignWare Multipurpose Security Protocol Accelerator IP עם תמיכה באלגוריתמים ChaCha20 ו-Poly1305 זמין כעת. תמיכה באלגוריתמים ChaCha20 ו-Poly1305 גם היא זמינה ב-DesignWare Cryptography Software Library של סינופסיס המתוקפת על ידי NIST.

בתמונה מעלה: ג’ון קוטר, סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס

תגובות סגורות