חדשות היום

איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים הוביל משלחת של 250 חברות ויזמי הייטק בסין לטובת יצירת שת”פ בין המדינות בתחום של בינה מלאכותית

יו”ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים, צבי מרום ומשלחת של 250 חברות ויזמי הייטק ישראלים ערכו ביקור מיוחד בסין ביוזמת קרן אינפיניטי, במימון סיני ובמסגרת שיתוף פעולה עם ממשלת ישראל.

המשלחת לוותה על ידי ממשלת ישראל, וכללה את השר צחי הנגבי והשרה גילה גמליאל שברכה את המשתתפים בשיחת ועידה. מטעם התאחדות התעשיינים ייצגו את המשלחת ד”ר צבי מרום יו”ר האיגוד ויהודה (יודקה) שגב.

מדובר במשלחת הגדולה ביותר שיצאה עד כה לסין מטעם ישראל, ובמהלך משמעותי עבור תעשיית ההיי-טק בישראל, אשר נועד להבטיח שיתוף פעולה פורץ דרך עבור שתי המדינות בטכנולוגיות מגוונות .

קרן אינפיניטי הציגה בכנס מערכת חדשנית של בינה מלאכותית שתאפשר שידוכים מדויקים ותאום ציפיות בין חברות סיניות וישראליות. בהמשך לכך, איגוד ההייטק צפוי לחתום עם מקביליו הסיניים הסכם שיתוף פעולה שיאפשר לקהילת ההייטק הישראלית חיסכון רב בזמן וכסף והגעה למשקיעים ושותפים סיניים.

ד”ר מרום, יו”ר איגוד הייטק מסר: “סין ללא ספק היא שוק יעד חשוב אך קשה מאוד לחדירה וההשפעה הממשלתית בו רבה. הדרך להצלחה תהיה ארוכה ולא פשוטה והשלב הראשון הוא הבנה טובה יותר בין הצדדים ותאום ציפיות. היום אנו קונים מהסינים הרבה יותר ממה שמוכרים ,ובהתחשב ברצונות הסיניים ייתכן ונוכל לאזן יותר את התמונה. המשלחת היתה טובה ,מאורגנת למופת וכעת אנו במעקב ע”מ לממש חלק מהשיגיה. זו גם הזדמנות להודות לקרן אינפיניטי ואנשיה שעשו עבודה מצוינת”.

בדוכנים הישראלים ביקרו למעלה מ-3000 אנשי תעשייה ובכירים והאירוע הוכתר כהצלחה וגאווה ישראלית.

 

תגובות סגורות