אלוט מודיעה כי AMTEL-SVYAZ הטמיעה את Allot Service Gateway להבטחת איכות השירות, איכות חוויית המשתמש והגנה מהתקפות DDoS

אלוט תקשורת בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות ניתוח רשת ואבטחה חדשניים לספקיות שירות ברחבי העולם, הודיעה כי ספקית התקשורת הלוויינית הרוסית, AMTEL-SVYAZ הטמיעה את פתרונות Allot Service Gateway (SG) של אלוט הכוללים את DDoS Secure בשיתוף עם Mandarin Solutions, למקסום ראות, אבטחה ושליטה בסביבה וירטואלית מלאה. פתרון ה- SG DPI של אלוט מאפשר שליטת יישומים בתעבורת רשת, הגנה ממניעת שירות מבוזרת (DDos) ו- bot containment לטובת שיפור איכות השרות (QoS) ואיכות חוויית המשתמש (QoE) על ידי העלמת התקפות זדוניות והגבלת יישומים זוללי רוחב פס.

AMTEL-SVYAZ הינה ספקית, הצומחת במהירות, של שירותי תקשורת לוויינית (VSAT), בפלחי שוק של מכירה לממשל (B2G) ומכירה לצרכן (B2C).

“היתרון של מערכת ה- DPI של אלוט הוא ביכולתה להיטמע בתשתית וירטואלית. לפיכך, יכולנו להפחית עלויות ראשוניות (CAPEX) ולהקטין את זמן החזר ההשקעה במערכת”, אמר איגור אילינצ’יק, סמנכ”ל בכיר ב- AMTEL-SVYAZ. “פתרון בעיות הגנת הרשת מפני התקפות DDoS ועומסי יתר אפשר לנו לשפר את איכות השירותים שלנו”.

“נהננו מהעבודה עם אלוט שאפשרה מתן פתרון מקיף ל- AMTEL”, אמרה טטיאנה סימוננקו, מנכ”לית Mandarin Solutions. “גורם מכריע בהחלטת AMTEL-SVYAZ, היה הפתרון האיכותי של אלוט הן לדרישות הראשוניות והן לדרישות השוטפות”.

באמצעות הפעלת ניהול תעבורת הרשת של אלוט (Allot Traffic Management) ויכולת ההגנה מפני מניעת שירות מבזרת (DDoS Protection) על גבי ההטמעה הווירטואלית של Allot SG, AMTEL-SVYAZ יכולה כעת:

  • להגן על זמינות השירותים ואיכותם באמצעות חסימת התקפות DDoS נכנסות ויוצאות
  • ליהנות מראות מקסימלית של התקפות DDoS, לצד מודיעין איומים בעל ערך שלא היה זמין קודם לכן
  • להגדיל שביעות רצון לקוח באמצעות איכות סטרימינג משופרת
  • לעמוד בדרישות הרגולציה
  • לחסוך בזמן ובעלויות באמצעות הטמעת פתרון וירטואלי במלואו

“אנו שמחים מאד ש- AMTEL-SVYAZ יכולה ליהנות מהתמהיל הייחודי של מודיעין רשת ופתרונות האבטחה שלנו, המאפשרים לספקי שירות להטמיע שימושיות אמיתית מרובת שירותים בסביבה וירטואלית לחלוטין. כך ניתן להקטין עלויות הטמעה ואת סך עלות הבעלות הכוללת של הפרויקט. כל זאת, תוך אספקת ביצועים עילאיים”, אמר רן פרידמן, סמנכ”ל מכירות באלוט. “טכנולוגית ה- DPI הממוקדת שלנו מבטיחה הגנה מקיפה כנגד סביבת איומי ה- DDoS המתפתחת במהירות ומציעה רמה חדשה של מודיעין רוחב פס של הרשת, השומרת על ספקי שירותים בחזית הטכנולוגיה בכל הנוגע לאבטחת איכות השירות לשביעות רצון הלקוח”.

על מנת ללמוד עוד, כיצד אלוט עזרה ל- AMTEL-SVYAZ להבטיח את איכות השירות ואיכות חווית המשתמש, הורידו את סיפור ההצלחה של הלקוח שלנו.

תגובות סגורות