חדשות היום

חברת Analog Devices מציגה את פתרון PLL/VCO המתקדם ביותר בתעשייה לדור הבא של יישומי RF, מיקרוגל ו- Millimeterwave

חברת Analog Devices, Inc. (ADI) הכריזה היום על סינתיסייזר חדשני המורכב מלולאת שלב נעול (PLL) עם מתנד מבוקר מתח (VCO) משולב באופן מלא לצד שילוב של LDOs וטכנולוגיית מעקב סינון. מוצר ADF4371 החדש תומך בעיצובי מערכות RF/microwave החייבות לעמוד בדרישות הדור הבא העדכניות ביותר במספר רב של שווקים, כולל תעופה וחלל, בדיקות/מדידות, תשתיות תקשורת, כמו גם שעוני המרה במהירות גבוהה.

המוצר שעיצובו מבוסס על 25 שנות הניסיון של חברת ADI בתחום סינתיסייזר RF ומיקרו-מיקרוגל, ה- ADF4371 הוא סינתיסייזר התדר הגבוה ביותר בשוק כיום והוא מציע את טווח הפלט הרציף המתמשך ביותר של 62MHz עד 32GHz. יחד עם PLL FOM נמוך במיוחד (-234dBc/Hz), spurious נמוך במיוחד (-100dBc typ.) ומופע רעש VCO נמוך (-134dBc/Hz @1MHz אופסט ב- 8GHz), ועם טכנולוגיית מעקב סינון מובנית, מכשיר זה מוביל את הדרך לביצועים והתאמה. המשמעות של הארכיטקטורה העשירה בתכונות, והיכולת להגדיר תצורה במידה מרבית, היא כי מתכננים ומעצבים יכולים כעת לבחור פתרון סינתיסייזר יחיד וקומפקטי במיוחד כדי לכסות כמעט כל דרישת LO/clock בטווחי תדירות אלה, ובכך להפחית את עלויות הפיתוח, הסיכון וזמן לשוק.

מוצר ADF4371 מקל על הטמעת סינתיסייזרים רזולוציה גבוהה (39-bit) בתדר fractional-N או integer-N PLL בשימוש עם מסנן לולאה חיצוני ומקור ייחוס חיצוני. עיצוב VCO מיקרוגל פס רחב מאפשר הפקת תדרים מ- 62.5 MHz עד 32 GHz. המכשיר כולל את מאפיין הריצוד הנמוך ביותר בתעשייה (36fs ב- GHz 10) וייחוס spurious  (-100dBc typ.), יחד עם תפעול עד 105℃ ללא אובדן נעילה.

 

תגובות סגורות