מקלט/משדר RF בעל רוחב הפס הרחב ביותר בתעשייה מאיץ את הפיתוח של תחנות בסיס 2G-5G ורדאר במערך מופע

חברת Analog Devices, Inc. (ADI) מרחיבה את טכנולוגיית RadioVerse™ זוכת הפרסים שלה ועיצוב האקוסיסטמה (מערכת אקולוגית) שלה באמצעות מקלט/משדר RF בעל רוחב הפס הרחב ביותר בתעשייה, המספק למתכננים ומעצבים פלטפורמת רדיו אחת כדי להאיץ את הפריסה של G5, לשמר כיסוי 2G/3G/4G, ולפשט את עיצוב הרדאר במערך מופע. מקלט/משדר RF ADRV9009 מספק רוחב פס כפול (200 MHz) מזה של התקני הדור הקודם ומחליף עד 20 רכיבים, מה שמפחית את צריכת החשמל בחצי ואת גודל המארז ב- 60%. בשל הביצועים המובילים בתעשייה והקטנת הגודל, משקל ומתח, מקלט/משדר ADRV9009 עומד בדרישות צפיפות האנטנה המחמירות ודרישות קיבולת הרשת המורחבת של ציוד תשתית אלחוטית חדש G5 ומערכות חלל והגנה.

ה- ADRV9009 הוא מקלט/משדר ה- RF הראשון בתעשייה התומך בכל התקנים הסלולריים הקיימים. המכשיר מתכוונן על פני טווח של 75 MHz עד 6 GHz לתמיכה בשירותי 2G/3G/4G/5G, מה שמאפשר ליצרני ציוד סלולרי לאמץ עיצוב רדיו קומפקטי יחיד לכל משתני הפס וההספק. הדבר מקטין את זמני התכנון של המוצר בחצי, תוך פישוט הפריסה והתחזוקה של ציוד תקשורת רב-ערוצי ורב-תקני.

“לראשונה, למתכנני ציוד תקשורת סלולרי יש פלטפורמת רדיו משותפת שיכולה לטפל ביישומי פס רחב מתפתחים כגון G5, תוך אספקת ביצועים טובים ביותר הנדרשים על ידי יישומים G2, G3 ו- G4 קיימים”, אמר ניטין שארמה (Nitin Sharma), מנכ”ל קבוצת מוצרי מקמ”ש בחברת Analog Devices.

תגובות סגורות