חדשות היום

ThetaRay גייסה מעל 30 מליון דולר

ThetaRay הישראלית, מודיעה היום על השלמת סבב גיוס הון חדש בהיקף של מעל 30 מיליון דולר. סיבוב ההשקעות הנוכחי מביא את סך  ההשקעה בחברה למעל  מ- 60 מיליון דולר . הסיבוב נסגר בביקושי יתר של מאות אחוזים.  בין משקיעי החברה;  קרן JVP, GE, בנק הפועלים, OurCrowd ,   SVBועוד.

החברה מתכוונת להשתמש בהון שגייסה להרחבת נוכחותה הגלובלית באירופה , אסיה וארה”ב, כמו גם להגדיל משמעותית של מצבת כוח האדם, ואת פעילות החברה  בסניפים הקיימים, זאת נוכח  הביקוש הגדל למערכות הנלחמות בפשיעה פיננסית והלבנת הון.

 ThetaRay , נוסדה בשנת 2013, ומראשית הקמתה מראה צמיחה עקבית ומשמעותית.  בחמש השנים בהן היא פועלת, החברה מכפילה את צמיחתה משנה לשנה. הגיוס ישמש להמשך הגידול המהיר ומתן מענה לדרישה ההולכת וגוברת למוצרי החברה.

הפתרון של ThetaRay מאפשר למוסדות פיננסים לזהות את הסימנים המוקדמים ביותר להלבנת הון. הוא מבוסס על אלגוריתם שפותח על ידי מתמטיקאים מובילים במשך עשור, ועל למידת מכונה מתקדמת שיכולה לזהות סימני הלבנת הון או פשיעה לפני שבוצעה. אחוז התראות השווא הנמוך במיוחד תורם אף הוא ליעילות הפתרון בהתמודדות הבנקים עם סיכוני הלבנות ההון וסיכונים תפעוליים שונים. לאחרונה זכתה החברה בפרס

 Risk Management Awards Asian Banker  עבור הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר לעמידה ברגולציה למוסדות פיננסים.

מארק גזית, מנכ”ל ThetaRay ציין כי:” בתקופה זו שהרגולציה מתגברת מצד אחד והפשיעה ופעילות הלבנת ההון מתגברות והופכות למתוחכמות יותר מצד שני, נוצר ביקוש גדול יותר לפתרונות שלנו . ככל שכמות המידע הדיגיטלי תלך ותגדל לא ניתן יהיה להגן עליו ללא מערכות מבוססות בינה מלאכותית שמפעילות למידת מכונה. אנחנו מציעים לשוק את הפתרונות המתקדמים והבשלים ביותר לאתר את הבעיה עוד לפני שהחלה.

אנו מודים למשקיעים הקיימים ובראשם לJVP- על האמון שלהם בחברה ובפתרונות שלה ומקדמים בברכה את המשקיעים החדשים שהצטרפו אלינו.”

יואב צרויה, שותף כללי, קרן  JVP ומשקיע מייסד ThetaRay: “פשעים פיננסים, הלבנת הון, הונאה והתקפות סייבר מתקדמות כנגד מוסדות פיננסיים, הפכו לסיכון מערכתי הולך וגדל,  הפוגע בפעילות העסקית של הבנקים ובחלק מהמקרים משאיר אותם מחוץ למשחק. המערכות הקיימות אינן עמידות למול החדשנות והזריזות המאפיינים את ארגוני הפשיעה וההאקרים”, אומר צרויה, ומוסיף: “ThetaRay מוכרת כיום כחברה שהצליחה לפצח את המענה המדוייק לצורך שוק משמעותי זה, באמצעות פתרון ייחודי מבוסס טכנולוגיית בינה מלאכותית, המאפשר לזהות אירועים כאלה מראש, תוך הפחתה משמעותית בעלויות התפעול של הבנקים והמוסדות הפיננסיים”.

ג’ון מדבד, מנכ”ל חברת   OurCrowd  אמר כי :” ההחלטה להשקיע ב- ThetaRay   התקבלה הודות לשלושה פרמטרים חשובים ביותר לדעתנו: ראשית, הטכנולוגיה פורצת הדרך שהחברה מיישמת בבנקים המובילים בעולם. שנית, גודל שוק הפתרונות לפשיעה פיננסית והפוטנציאל הגלום בו והפרמטר השלישי הוא הצוות האנושי שמוביל את החברה . אנו מאמינים שהודות לשלושת הפרמטרים הללו ThetaRay פרצה ומובילה את שוק ההגנה על מערכות פיננסיות, ואף תמשיך לעשות זאת בהיקפים גדולים יותר .”

בתמונה מעלה: מארק גזית, מנכ”ל ThetaRay

 

תגובות סגורות